درخواست مهم مهدوی‌کیا از بازیکنان تیم ملی امید

وقتی لیست اسامی را اعلام می‌کنیم دوست داریم بازیکنان صحیح و سلامت به اردو بیایند‌.

 درخواست مهم مهدوی‌کیا از بازیکنان تیم ملی امید

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان قبل از شروع تمرین امروز دقایقی با شاگردانش صحبت کرد‌.

مهدی مهدوی کیا قبل از تمرین امروز تیم ملی فوتبال امید در جمع شاگردانش اظهار داشت: امیدوارم سالم و سلامت باشید. متاسفانه به دلیل آلودگی هوا امروز به سالن آمدیم. باید تا صبر کنیم و ببینیم تا بعد از ظهر چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم بارندگی شود تا فردا به داخل زمین برویم. نکته خیلی مهم این است که قبل از هر تمرین در مورد سلامتی شما سوال می‌کنم. نباید بازیکن با مصدومیت تمرین کرده و اردو را ترک کند اما مسئله  خیلی مهم این است وقتی به باشگاه های خود می‌روید اگر کوچک‌ترین مشکلی برای شما ایجاد می‌شود باید سریع اطلاع بدهید زیرا وقتی لیست اسامی را اعلام می‌کنیم دوست داریم بازیکنان صحیح و سلامت به اردو بیایند‌.

وی افزود: در ۲ اردوی گذشته بازیکنی آمده و بدون اینکه با ما تمرین کند رفته است. اینگونه نباشد که حتما هر جوری در اردو باشید. اگر بخواهید در اردو باشید باید سالم و سلامت باشید. اگر کوچک‌ترین مشکلی از لحاظ مصدومیت برای شما به وجود می‌آید اطلاع بدهید زیرا ما برنامه ریزی می‌کنیم. اگر اطلاع ندهید هم خودتان از شرایط اردو دور می‌شوید و هم برنامه تمرینی را به هم می‌ریزید. وقتی تعداد نفرات محدودی را دعوت می‌کنیم دوست داریم کار به نحو احسن جلو برود. از این به بعد هر کس کوچک‌ترین مصدومیتی داشته باشد بلافاصله به کادر پزشکی تیم انتقال می‌دهد تا برنامه تمرینی ما به هم نریزد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ضمن تشریح برنامه شاگردانش در این اردو خاطرنشان کرد: باور داشته باشید آنچه از شما می‌خواهیم در زمین اتفاق می‌افتد. هدف بزرگ و برنامه ما مشخص است و هر زمان به اردو می‌آیید به آن هدف فکر کنید. قرار است طلسم نرفتن به المپیک را با همت شما بشکنیم. با برنامه کار را جلو می‌بریم و به کارهایی که در تمرین می‌کنیم اعتقاد داریم. این کارها صد در صد درون زمین هم اتفاق می‌افتد و امیدوارم هفته خیلی خوبی داشته باشید و با سلامت کامل به باشگاه های خود بازگردید. از اوایل خرداد هم اردوی آخر قبل از مسابقات مان را شروع می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها