گل‌محمدی: تیم ملی فوتبال امید مى تواند طلسم المپیک را بشکند

سرمربى تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تیم ملی امید بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند به المپیک صعود کند.

گل‌محمدی: تیم ملی فوتبال امید مى تواند طلسم المپیک را بشکند

به نقل از فدراسیون فوتبال، یحیى گل محمدى سرمربى تیم فوتبال شهر خودرو بعد از مسابقه تدارکاتى شهر خودرو برابر تیم ملی فوتبال امید گفت: شاهد بازى بسیار خوب و مفیدى براى هر ۲ تیم بودیم. خصوصا براى تیم امید چرا که ما مالکانه و با پاس هاى زیاد بازى مى کنیم. این سبک بازى شبیه سازى مناسبى براى تیم امید است. فکر مى کنم هر ۲ تیم از این بازى به خوبى استفاده کردند.

سرمربى شهر خودرو در خصوص تیم المپیک گفت: این تیم به نظر من شایستگى هاى زیادى دارد، بازیکنان خوبى در اختیار دارد که خیلى از آن‌ها در لیگ بازى مى کنند و امروز هم عملکرد بسیار خوبى داشتند. به این تیم باید امید داشته باشیم و من باور دارم این بچه‌ها مى توانند به المپیک صعود کنند. مسئله مهم این است که از هر نظر تیم امید را حمایت کنیم و فکر مى کنم همه ما در این خصوص وظیفه داریم. امیدوارم تیم امید و کادر فنى خوب این تیم موفق شوند.

گل محمدى در پایان گفت: براى حمید استیلى که دوست و همبازى خوب من بوده، همچنین مدت‌ها است در کنار این تیم حضور دارد و طبیعتا بیش از هر کسى این بچه‌ها را مى شناسد آرزوى موفقیت مى کنم. امیدوارم استیلى و همکارانش در این مسیر موفق شوند و بتوانند با همدلى و تلاش بازیکنان تیم امید را به نتیجه مورد نظر برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها