صعود سه جودوکار ایران به دیدار نهایی

سه جودوکار ایران با صعود به دیدار نهایی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا شانس کسب مدال طلا را دارند.

صعود سه جودوکار ایران به دیدار نهایی

امروز سه شنبه ۸ مردادماه در روز دوم و پایانی این رقابتها تیم کشورمان شش نماینده در دو بخش دختران و پسران داشت. که دو جودوکار کشورمان با صعود به دیدار نهایی شانس کسب مدال طلا را دارند. 

امین کامیابی در ۸۱_ کیلوگرم دور نخست «کونال سجوال» از هند را در مدت 44 ثانیه ضربه فنی کرد و سپس «ایکی ریحاری» از استرالیا را را با همین نتیجه شکست داد و  در نیمه نهایی هم «نوربک اوتاریف» از قزاقستان را نیز در 56 ثانیه ضربه فنی کرد. وی برای کسب مدال طلا باید با «هیروتورا» از ژاپن مبارزه کند.  

 قاسم باغچقی در ۹۰ کیلوگرم بعد از یک دور استراحت در دیدار با «ناگاشیما» از ژاپن بازنده تاتامی را ترک کرد و در گروه شانس مجدد  «بالیان» از هند را در مدت 42 ثانیه ضربه فنی کرد و به دیدار رده بندی رفت تا برای کسب مدال برنز با «استامپولیف» از قزاقستان مبارزه کند. 

 

علی پرهیزگار در ۱۰۰_ کیلوگرم بعد از استراحت در دور نخست، «جی هوون هان» از کره جنوبی را  در مدت 47 ثانیه ضربه فنی کرد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله  «فوجی تاکا» از ژاپن را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. 

فرزین شاهباز در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم دور نخست «چن چون چیا» از چین تایپه را با ضرفه فنی شکست داد و به دلیل غیبت  نماینده عربستان راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله برابر  «تسنگال اوتخائو» از مغولستان باخت و به دیدار رده بندی رفت. وی برای کسب مدال برنز «جان هیو» از کره جنوبی را پیش رو دارد. 

 

در بخش دختران صدف بیرانوند در ۶۳ کیلوگرم در مدت 2 دقیقه  و 9 ثانیه برابر  «لو ینگ لیائو» از چین تایپه ضربه فنی و حذف شد.مریم بربط  در وزن ۷۰ کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «ریتو» از هند را در مدت یک دقیقه و 21 ثانیه ضربه فنی کرد و در نیمه نهایی هم «لینگ لیو لی» از هند را در 51 ثانیه ضربه فنی کرد و به دیدار نهایی صعود کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها