تکواندو بین‌المللی اردن؛

هفت تکواندوکار ایران امروز به میدان می روند

مراسم قرعه‌کشی رقابتهای بین‌المللی اردن انجام شد و طی آن هفت تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند.

هفت تکواندوکار ایران امروز به میدان می روند

این دوره از مسابقات تحت عنوان جام «الحسن» ازجمعه چهارم مرداد با حضور ۸۶۷ تکواندوکار از ۳۰ کشور و در سه رده سنی آغاز می‌شود. در روز نخست رقابتهای رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود که سه عضو تیم ملی کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم ۳۱ تکواندوکار حضور دارند که آرمین هادی پور دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده دو مبارزه دو تکواندوکار از اردن می‌رود. فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه عربستان و عراق پیکار می‌کند. در این وزن ۲۱ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم که ۹ تکواندوکار مبارزه خواهند کرد سجاد مردانی دور نخست به مصاف نماینده الجزایر می‌رود و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی به دیدار برنده مبارزه دو تکواندوکار از اردن می‌رود.

در بخش بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم نیان شاه‌محمدی ابتدا با نماینده کشور میزبان مبارزه می‌کند و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی به دیدار برنده عربستان و هند خواهد رفت. در این وزن ۹ تکواندوکار پیکار می‌کنند. بیتا صنعتی در وزن ۵۷- کیلوگرم ابتدا با حریفی از اردن مبارزه می‌کند و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه یونان و فلسطین مبارزه خواهد کرد. در این وزن هم هشت تکواندوکار رقابت خواهند کرد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا ولی نژاد دور نخست با تکواندوکاری از ازبکستان مبارزه می‌کند و سپس با برنده اردن و لبنان دیدار خواهد کرد. در این وزن ۷ تکواندوکار مبارزه می‌کنند. اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی به مصاف تکواندوکاری از الجزایر می‌رود و در صورت برتری در مبارزه پایانی با حریفی از ازبکستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن سه تکواندوکار حضور دارند.

این رقابت‌ها از سری مسابقات G۱ است و به نفر اول ۱۰ امتیاز، نفر دوم ۶ امتیاز و نفرات سوم ۳.۶۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها