کاظمی :چرا دفاع راست کلاسیک نداشتیم؟

دفاع و چیدمان ما اصلا خوب نبود. سردار آزمون اصلاً آزمون همیشگی نبود من به اینکه طارمی نبود و آزمون خوب بازی نکرد اعتقادی ندارم.

کاظمی :چرا دفاع راست کلاسیک نداشتیم؟

فرهاد کاظمی در مورد شکست تیم ملی مقابل کره به خبرنگار ما گفت: استراتژی و برنامه خاصی را ندیدیم. در ادامه بازی عقب افتادیم، تغییر تاکتیک ندیدیم یعنی دفاع های کناری را آزاد نکردیم تا حرکت کنند. با دو یا سه مهاجم بازی نکردیم تا از موقعیت های آن استفاده کنیم. چیدمان هم از نظر من خوب نبود. پرسینگ ما تا ۵ دقیقه اول عالی بود اما بعدش ناخودآگاه عقب نشستیم. یک دفاع راست کلاسیک همراه خود نبردند. رامین رضاییان و وریا غفوری را نبردیم و از مدافعان وسط در آن پست استفاده کردیم و این به نظر من اشتباه بزرگ تیم بود. همانطور که قبلاً هم گفته بودم معیار تیم در این بازی باید مشخص می‌شد که شد. یکسری بازیکنان هم باید از دقیقه ۲۰ تعویض می‌شدند که نشدند روی نیمکت باید خوب تصمیم گرفته می شد که نشد. این که از ز گروه صعود کریم دلیل نمی‌شود که برویم بد بازی کنیم و ببازیم. تیم ملی است لیگ برتر نیست که بگوییم قهرمان شده ایم و از جوان هایمان استفاده کنیم به نظر من همه جای کار غیر اصولی بود. 
وی در مورد تاثیرگذاری غیبت مهره های کلیدی ادامه داد:من اصلا به این موضوع اعتقاد ندارم. تیم حریف هم بازیکن کلیدی نداشت ما به کره ای خوردیم که اصلا کره نیست، حریف قوی نبود بلکه ما خوب نبودیم.
مربی فوتبال در مورد روز بد بازیکنان تیم ملی گفت: یک تیم همیشه به کار تیمی اش اکتفا می کند. تیم ملی است، باشگاهی نیست که بگوییم دو نفر نیستند تیم به مشکل میخورد. حداقل برنامه تاکتیکی را خوب اجرا می کردیم و تعویض ها را به درستی انجام می‌دادیم خیلی بهتر می شد. از اول دست ما باز نبود که سه هافبک دفاعی در زمین نگذاریم؟  موقعی که ما از دفاع وسط در دفاع راست استفاده می‌کنیم ربطی به مهره ندارد یعنی بعد از صادق محرمی هیچکس در ایران دفاع راست نبود؟ من این را قبول ندارم. شما چرا رامین را دعوت نکردید ؟ از اسماعیلی فر هم استفاده نشد و ما بیشترین ضربه را از سمت راست زمین خوردیم.
وی در مورد انتخاب امیر عابدزاده در چهار بازی اخیر افزود: این یک انتخاب است و مشکلی نیست و برای آینده نگری است. این اصلا مهم نیست  چه کسی را گذاشتند یا نگذاشتند. آدم باید در مورد کارهایی که خطا است صحبت کند. دفاع و چیدمان ما اصلا خوب نبود. سردار آزمون اصلاً آزمون همیشگی نبود من به اینکه طارمی نبود و آزمون خوب بازی نکرد اعتقادی ندارم.
کاظمی در در پایان در مورد دیدار با لبنان افزود: واقعاً دیدار با لبنان که یک بازی برابر است.من قبلا گفتم که تیم ملی یک مربی بین المللی می خواهد. امروز ضعف ها روی نیمکت مشخص شد. به نظر من هدف گذاری اشتباه بود. عقب افتادیم برای چه دفاع وسط را کنار گذاشتید؟ چه دلیلی دارد تعویض نکنیم و دو دفاع کنار رونده نیاوریم. همه این ها اشتباه است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها