تبریزی: گل‌گهر از شوک هفت امتیاز بیرون آمده است

امسال تیم خوب و کاملی داریم و امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

تبریزی: گل‌گهر از شوک هفت امتیاز بیرون آمده است

مرتضی تبریزی پس از مصدومیتی که در استقلال با آن روبرو شد، دوباره در حال بازگشت به روزهای اوج است و سال 1400 در حالی برای او به اتمام رسید که یکی از مهره‌های تاثیرگذار امیرقلعه‌نویی در ترکیب گل‌گهر بود و توانست دو گل زیبا نیز مقابل فجرسپاسی و استقلال به ثمر برساند؛ گل‌هایی که می‌توانند در میان زیباترین گل‌های فصل بیست و یکم لیگ برتر نیز جا داشته باشند.
مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر حرف‌هایش را با تبریک سال نو اینطور آغاز کرد: «جا دارد عید را به همه مردم ایران تبریک بگویم. امیدوارم سال خوب و پربرکتی داشته باشند.»
او سپس در رابطه با شرایط گل‌گهر که علی‌رغم کسر هفت امتیاز توانسته با یک امتیاز اختلاف نسبت به مس رفسنجان و فولاد خوزستان با 34 امتیاز رتبه ششم جدول رده بندی را در پایان سال 1400 به نام خود بزند، توضیح داد:« ما امسال تیم خیلی خوبی داریم و خیلی خوب فوتبال بازی می کنیم. به نظرم یکی از تیم‌های خوب لیگ هستیم. خیلی تلاش می کنیم و زحمت می کشیم تا به چیزی که لیاقت داریم، برسیم. امسال تیم خوب و کاملی داریم و امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.» 
بخش بعدی صحبت‌های مرتضی تبریزی در رابطه با مصدومیت شدیدی بود که در استقلال با آن مواجه شد و با اشاره به این موضوع در تشریح شرایط فعلی خود بیان کرد:« خدا را شکر امسال نسبت به فصل گذشته شرایط خیلی بهتری دارم. مصدومیت رباط صلیبی یکی از بدترین مصدومیت‌ها در فوتبال است و یکسال بازیکن را عقب می‌اندازد. به هر حال بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد، رفته رفته روندم بهتر شد. خدا را شکر الان شرایطم خیلی بهتر شده و امیدوارم همین شرایط را تا آخر فصل حفظ کنم و برای تیم فوتبال گل‌گهر مثمرثمر باشم.» 
او سپس در واکنش به دو گلی که مقابل فجر و سپس استقلال به ثمر رساند، اضافه کرد:« خب قبلا هم گل‌های زیبا زده بودم، ولی این دو گل چون دو سه هفته پشت سر هم بود، گل های خوب و قشنگی بودند. خودم آنها را دوست داشتم.»
از تبریزی در رابطه با خوشحالی نکردن پس از گلزنی مقابل استقلال پرسیدیم و او در واکنش به این سوال بیان کرد::« خب در مورد خوشحالی نکردن که خود آن صحنه همه چیز را نشان می‌دهد.» 
مهاجم سابق ذوب آهن و استقلال درباره شرایط گل گهر در ادامه مسابقات نیز صحبت کرد و گفت:« ما تمام تلاشمان را می کنیم تا آخر فصل نتیجه خوبی به جا بگذاریم. به هر حال با توجه تیم های اول و دوم خودشان را جدا کردند. کم شدن امتیاز هم روی شرایط روحی ما تاثیر گذاشت. با این حال ما عقب نکشیدیم. تسلیم نشدیم. تمام بچه ها تلاششان را کرده اند. خدا را شکر از شوک هفت امتیاز بیرون آمده ایم و تمام تلاشمان را می کنیم تا آخر فصل نتیجه خوبی به جا بگذاریم.» 
تبریزی در مورد ممنوعیت ورود به تماشاگران که همچنان در بازی های لیگ برتر برقرار است، بیان کرد:« این اصلا اتفاق خوبی برای فوتبال ما نیست. امیدوارم به زودی در استادیوم ها باز شود تا بتوانیم هوادارانمان را در ورزشگاه‌ها ببینیم. واقعا جایشان خالی است.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها