دهقانی: قبل از عید به شرایط بازی برگردم

می‌توانستم به خاطر شدت مصدومیت گچ هم بگیرم اما برای طولانی نشدن درمان فیزیوتراپی می‌کنم.

دهقانی: قبل از عید به شرایط بازی برگردم

رضا دهقانی، هافبک تراکتور ‌راجع به بازی مقابل سپاهان گفت: خداراشکر بازی خیلی خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم همه‌جوره خوب بودیم و با مدیریت بازی کردیم و می‌توانستیم برنده بازی شویم. سپاهان تیم پرمهره و مدعی‌ای است؛ شرایط ما خیلی بهتر بود اما بازی مساوی شد.

دهقانی در مورد مصدومیتش در این بازی گفت: من وقتی وارد زمین شدم با سروش رفیعی برخورد داشتم؛ پایش را روی مچم گذاشت و وقتی آمدم آن را بِکشم مچم پیچید. فعلا MRI گرفتم و فکر کنم دو، سه هفته‌ای نتوانم بازی کنم. انشاالله قبل از عید به شرایط بازی برگردم. من فعلا فیزیوتراپی می‌کنم؛ می‌توانستم به خاطر شدت مصدومیت گچ هم بگیرم اما برای طولانی نشدن درمان فیزیوتراپی می‌کنم.

دهقانی ادامه داد: شرایطم در تراکتور خیلی خوب است و توانستم خودم را اثبات کنم و بازی‌های خوبی انجام دهم تا هواداران راضی باشند. هنوز صددرصد خودم نیستم و امیدوارم بتوانم روند خودم را ادامه دهم. این مصدومیت برایم بدشانسی آورد اما تمام تلاشم را می‌کنم پرقدرت‌تر برگردم و هواداران تراکتور را خوشحال کنم.

این بازیکن اضافه کرد: وقتی وارد تراکتور شدم فهمیدم چقدر هوادار عاشق و با تعصب دارد. به قدری عاشق تیم هستند که با هر باخت‌مان شهر به‌هم می‌ریزد و شرایط بد می‌شود! اما با یک برد همه چیز عوض می‌شود. امیدوارم تراکتور همیشه بالای جدول باشد و مردم دل‌شان خوش باشد و من هم بتوانم سهمی در این اتفاق داشته باشد.

او در خصوص حضور ساغلام و نصرتی در تراکتور گفت: من با ایشان کار نکردم و نمی‌دانم چطور است اما شنیده‌ام مربی خیلی خوبی است و شخصیت فنی و مدیریت خوبی دارد. امیدوارم پا قدمش خوب باشد و تراکتور همینطور خوب بازی کند که هم تراکتور به روزهای خوبش برگردد و هم آقای ساغلام موفق باشد. آقای نصرتی فوتبالیست بزرگی بوده و مربی با شخصیتی است. کارنامه مشخصی دارد و می‌تواند به تیم کمک کند و ماهم می‌توانیم از او چیزهای زیادی یاد بگیریم.

دهقانی در پایان راجع به تراکتور و جایگاهش عنوان کرد: اصلا تراکتور تیمی نیست که با یکی، دو برد و مساوی خوشحال باشد. امسال به هر دلایلی وضعیت اینطوری شده اما تراکتور تیم بزرگی است و وقتی به اینجا برای بازی می‌آیند باید از این بترسند که با اختلاف نبازند. تراکتور پر مهره و پر افتخار است که الان شرایطش خوب نیست ولی در آینده قطعا بهتر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها