ساغلام: شرایط تراکتور مثل چهار سال قبل است

متاسفانه تراکتور مجبور شده در این فصل با مشکلاتی دست و پنجه نرم کند که از ابتدای لیگ با آن مواجه بوده و شرایط همانند چهارسال قبل است.

ساغلام: شرایط تراکتور مثل چهار سال قبل است

ارطغرل ساعلام در نشست خبری قبل از بازی آلومینیوم اراک و تراکتور اظهار کرد: فردا بازی مهمی داریم،  شرایط تیم در جدول لیگ کاملا مشخص است.

وی تصریح کرد: متاسفانه تراکتور مجبور شده در این فصل با مشکلاتی دست و پنجه نرم کند که از ابتدای لیگ با آن مواجه بوده و شرایط همانند چهارسال قبل است.

سرمربی تیم تراکتور بیان کرد: از این بعد زمان پیشرو را مدیریت خواهیم کرد، می‌دانیم کارمان زیاد راحت نیست، اما طرفداران نگران نباشند، به کمک خدا از این ماموریت سربلند بیرون خواهیم آمد.

ساغلام افزود: این بازی برای ما مهم است، هدفمان این است که بازی را ببریم تا خودمان را از پایین جدول جدا و عید نوروز را با روحیه شروع کنیم.

وی بیان کرد: در فاز دفاعی اگر از اشتباهات فردی فاصله بگیریم، کار را بهتر پیش خواهیم برد، از دفاع تا نوک همه مسئولیت دفاعی را قبول کردند، نیاز داریم که چند بازی پیشرو رو با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: مجبوریم در فاز تهاجی به بازی جهت داده و حاکم بازی باشیم، در بازی با فولاد چیزی شد که دنبالش بودیم، حاکم توپ ما بودیم و فردا اشتباهات فردی را کمتر انجام خواهیم داد.

ساغلام افزود: باز هم موقعیت سازی کرده و سه امتیاز بازی را کسب خواهیم کرد، گفته بودم در تیم مشکلاتی داریم. مصدومیت بازیکنانی مانند رضا دهقانی، اکبر ایمانی و عبدالله حسینی برای ما مشکل‌ساز شده، علی دشتی را نیز به خاطر مشکلات فردی از این به بعد در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: سرمربی تیم آلومینوم تغییر کرده و باخت پرگل این تیم در بازی قبلی ما را به اشتباه نخواهد انداخت،ضمن آنکه برای آقای رحمتی آرزوی موفقیت دارم.تغییر در تیم‌ها باعث تغییرات مثبت می‌شود، اما ما این فرصت را به تیم آلومینیوم نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه هر دو تیم به دلیل باخت‌های قبل در شرایط روحی خاصی هستند، بیان کرد: آلومینیوم تیمی جنگنده و دونده است و بازیکنان این تیم در بازی فردا به دنبال خوش‌آمدگویی و نشان دادن خود به مربی جدید هستند.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوالی در خصوص تغییرات نیمکت دو تیم در آستانه این دیدار، گفت: تراکتور تیمی بود که تا این اواخر تدافعی‌تر بود و موقعیت‌سازی نمی‌کرد اما ما سعی کردیم این موضوع را تغییر بدهیم، تا جایی که شرایط اجازه دهد ما سعی می‌کنیم فوتبال بازی کنیم و نشان دهیم که نکاتی در تراکتور تغییر کرده و فوتبال تماشاگرپسندتری به نمایش خواهیم گذاشت. آرزو می‌کنیم موقعیت‌هایی که هفته قبل به دست آوردیم و نتوانستیم استفاده کنیم، فردا به دست بیاوریم و بتوانیم استفاده کنیم.

وی همچنین در خصوص نگرانی‌ پیرامون تغییرات متعدد نیمکت تراکتور گفت: رابطه من با تراکتور، رابطه متفاوت و دلی است، فکر می‌کنم من می‌توانم به تراکتور کمک کنم، تغییرات نیمکت واقعیتی است که در فوتبال دنیا حاکم است و این موضوع را فقط نمی‌توان به تراکتور ربط داد، ما به عنوان مربی در فوتبال ترکیه، آلمان و فرانسه می‌دانیم که این موضوع حاکم است.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه باید به این موضوع از بعد سیستماتیک و مدیریت فوتبال نگاه کرد، ادامه داد: هر چقدر هم به عنوان مربی با این موضوع موافق نباشم، متاسفانه این واقعیتی است که وجود دارد، در نتیجه من شخصی هستم که معتقدم موفقیت از ثبات به دست می‌آید، این موضوع اشتباه در فوتبال کل دنیا باید درست شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها