تیم داوری ذوب آهن و ماشین سازی باید جریمه شود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: تیم داوری دیدار تیم‌های ذوب آهن و ماشین سازی به دلیل ۲ اشتباه تاثیرگذار باید جریمه شود.

تیم داوری ذوب آهن و ماشین سازی باید جریمه شود

به گزارش مستقل آنلاین ، در نخستین بازی از رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های ذوب آهن و ماشین سازی در اصفهان به مصاف هم رفتند و پس از شکست ۲ بر یک شاگردان بوناچیچ در این دیدار خانگی، حواشی بسیاری پیرامون داوری این بازی مطرح شد.

نوید مظفری، کارشناس داوری درخصوص قضاوت محمد حسین ترابیان و کمک هایش در این بازی اظهار داشت: تیم داوری مرتکب ۲ اشتباه بزرگ و تاثیرگذار در این بازی شد. اولین اشتباه، آفسایدی بود که کمک داور روی گل سالم ذوب آهن در نیمه اول اعلام کرد و یک گل حتمی را از این تیم گرفت. دومین اشتباه هم زمانی بود که در نیمه دوم داور بازی یک گل سالم دیگر برای ذوب آهن را خطای هند اعلام کرد.

مظفری گفت: این ۲  اشتباه تاثیرگذار بود و هیچ شکی وجود ندارد که تیم ذوب آهن از این اشتباه‌ ها ضرر کرده است. تیم داوری باید محروم شود، اما اینکه فقط تیم داوری را محروم کنیم، مشکل برطرف نمی‌شود. باید ببینیم چرا این اتفاقات رخ می‌دهد.  از دیشب مسائلی را درباره پشت پرده‌ها مطرح می‌کنند، اما باید بدانیم هر ۳ پنالتی که داور در این بازی اعلام کرده است، کاملا درست بوده اند. ۹۰ درصد خطا‌های اعلام شده هم درست بود  و جایگیری‌ها او در اغلب اوقات صحیح بود.

کارشناس داوری ادامه داد: نمی‌شود تمام عملکرد داور را زیر سوال ببریم، اما اگر به ناحق  تهمت بزنیم، کار کاملا اشتباهی است و درست نیست. سیستم‌های نظارتی خود را مثل آلمان باید بیشتر کنیم و باید با الگوبرداری از آن‌ها و استفاده بیشتر از سیستم‌های نظارتی جلوی چنین اشتباهاتی را می‌توانیم بگیریم.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها