پدرم یک گلر کامل رود

عابدزاده: چیزی کمتر از کیلور ناواس ندارم

من خیلی خونسرد هستم و حتی در بازی های بزرگتر هم نسبت به بقیه ریلکس تر هستم.

عابدزاده:  چیزی کمتر از کیلور ناواس ندارم

امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که در پی درخشش هایی که در سال ۱۴۰۰ داشت توانست در سه دیدار متوالی در دروازه تیم ملی بدرخشد شب گذشته در گفت‌وگویی اسکایپی با علی ضیا به سوالات این مجری پاسخ داد که این گفت‌وگو را در ادامه مرور می‌کنیم:

* سال ۱۴۰۰ برای تو چطور گذشت؟

امسال خیلی پیشرفت کردم و برای من واقعا سال خوبی بود‌. فکر می‌کنم ما انسان ها همیشه دو انتخاب داریم؛ یا اینکه بخش مثبت قضایا را ببینیم یا مثل اکثر مردم به سمت منفی آن برویم و ناشکری کنیم اما من همیشه شکرگزار بوده‌ام.

* زمانی می‌گفتی دوست داری در رئال مادرید بازی کنی. الان چقدر خودت را به این تیم نزدیک می‌بینی؟

خودم را در رئال مادرید می‌بینم و فکر نمی‌کنم چیزی کمتر از کیلور ناواسی داشته باشم که او هم مسیر را طی کرده و به آنجا رسیده است. من هم می‌توانم اما الان تلاشم این است که بازی به بازی و روز به روز پیشرفت کنم.

 

* در ایران خیلی اذیت شدی و هجمه های زیادی روی تو بود.

نمی‌توانم بگویم اذیت شدم. اگر آن اتفاقات نمی‌افتاد و همه چیز خوش و خرم بود و جاده را برایم باز می‌کردند هیچوقت نمی‌توانستم در ذهنم بفهمم دقیقا چه چیزی می‌خواهم. باید آن اتفاقات رخ می‌داد.

 

* احمدرضا عابدزاده کاملا خونسرد و پرانرژث بود؛ اخلاق های تو فوتبال چقدر شبیه پدرت است؟ 

من خیلی خونسرد هستم و حتی در بازی های بزرگتر هم نسبت به بقیه ریلکس تر هستم. شاید اینکه کنار او بزرگ شدم بعضی چیزها را به من انتقال داده باشد ولی هر کسی کاراکتر متفاوت خودش را دارد. پدر من واقعا یک گلر کامل بود و شخصیتش هم باعث شده در تمام دل ها و ذهن ها بماند. افتخار می‌کنم که پدری مثل او دارم که چیزهای زیادی به من یاد داده است.

* تا به حال یک دست توپ گرفته‌ای؟

بله؛ زیاد می‌گیرم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها