مجیدی، اقدام پرسپولیسی‌ها را تلافی کرد

پیش از آنکه سرخپوشان محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی دربی را مشخص کنند، آبی پوشان خود مکان نشست خبری سرمربیشان را تعیین کردند.

مجیدی، اقدام پرسپولیسی‌ها را تلافی کرد

تنها دو روز دیگر تا زمان برگزاری دیدار حساس و سرنوشت ساز استقلال و پرسپولیس باقی مانده است. مسابقه ای که می تواند قهرمان لیگ را مشخص کند و یا اینکه هفته های پیش رو را جذاب تر از قبل کند.

در همین رابطه، فردا نشست خبری پیش از شهرآورد بزرگ پایتخت برگزار می شود. از آنجایی که این دیدار به میزبانی سرخپوشان است، باشگاه پرسپولیس محل نشست خبری سرمربیان دو تیم را تعیین می کند.

نشست های خبری پیشین یحیی گل محمدی در مکان هایی از جمله ورزشگاه شهید کاظمی و نفت تهرانسر برگزار می شد ولی پیش از آنکه سرخپوشان محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی دربی را مشخص کنند، آبی پوشان خود مکان نشست خبری سرمربیشان را تعیین کردند.

بدین ترتیب، فرهاد مجیدی ساعت ۱۵ فردا در محل سازمان لیگ در میدان شیخ‌بهایی حاضر می شود تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. در واقع این حرکت باشگاه استقلال، پاسخی به اقدام رقیب همشهری خود بود. چرا که در زمان برگزاری دیدار رفت، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از حضور در محل برگزاری نشست خبری که استقلالی ها تعیین کرده بودند، خودداری کرد و راهی سازمان لیگ شد.

در همان زمان نیز مسئولین باشگاه استقلال اعلام کردند که در بازی برگشت و در برابر این تصمیم پرسپولیسی ها، اقدام متقابلی را انجام می دهند که این اتفاق برای نشست خبری روز چهارشنبه رخ خواهد داد و آبی پوشان به محل نشست خبری که باشگاه رقیب اعلام کند، نخواهند رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها