مهدی: هیچ وعده‌ای به مسئولان استقلال نداده‌ام

ستقلال و پرسپولیس برای ما عزیز هستند اما نمی‌توانیم تنها برای یک تیم برنامه‌ریزی کنیم.

مهدی: هیچ وعده‌ای به مسئولان استقلال نداده‌ام

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با رد ادعای باشگاه استقلال اعلام کرد که به آنها وعده‌ای درباره نحوه برگزاری مسابقات در نیم‌فصل دوم نداده است.

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه باشگاه استقلال مدعی شده که او به آنها تأکید کرده بود بازی‌های نیم فصل دوم این تیم بعد از دیدارهای پرسپولیس برگزار شود، گفت: من وعده‌ای نداده بودم. با باشگاه استقلال در قالب نامه‌ای که ارسال کردند، صحبت کردیم و مسئولان‌شان نیز به سازمان لیگ آمده بودند. هر کدام از مسئولان استقلال آمدند توضیحات را دادیم و فکر می‌کنم کافی بوده باشد. برنامه‌ بازی‌های لیگ طبق اعلام قبلی برگزار می‌شود و دستور خاصی به ما برای جا به جایی زمان برگزاری بازی‌ها داده نشده است.

مهدی خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس برای ما عزیز هستند اما نمی‌توانیم تنها برای یک تیم برنامه‌ریزی کنیم. به همان اندازه که این دو تیم عزیز هستند و به آنها ارادت داریم در خدمت تیم‌هایی که برای نیفتادن یا کسب سهمیه رقابت می‌کنند، هستیم. شخصیت همه تیم‌ها برای قابل احترام است و سازمان لیگ ثابت کرده در اختیار همه باشگاه‌ها بوده است. برای هیچ باشگاهی به تنهایی فکر نمی‌کنیم. اگر هم قصوری بوده است، به بزرگواری خودشان ببخشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها