سرگیجه در چارچوب دروازه پرسپولیس

بدون شک بازی دادن به گوهری آن هم درحالی‌که فقط 2بازی با پیراهن پرسپولیس انجام داده است، یک ریسک بزرگ خواهد بود.

امیرحسین اعظمی

 

پرسپولیس روز پنجشنبه در حالی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که از یک هفته پیش مصدومان این تیم به شرایط بازی رسیدند و حالا دست یحیی گل‌محمدی برای چیدن ترکیب اصلی باز است. بزرگ‌ترین ابهام اما در چارچوب دروازه است، جایی که حامد لک با اشتباه ویران‌کننده در آبادان باعث شد اختلاف پرسپولیس با رقیب دیرینه‌اش به 6امتیاز برسد. این اشتباه موجی از خشم را میان هواداران پرسپولیس ایجاد کرد و لک در رسانه‌ها و صفحات مجازی زیر تیغ شدیدترین انتقادها قرار گرفت. این دروازه‌بان در فصل جاری و در چند بازی اشتباهاتی داشت که منجر به از دست دادن چند امتیاز حساس شد تا لک حتی اعتماد کادر فنی پرسپولیس را هم ازدست‌رفته ببیند. حالا این دروازه‌بان در موقعیتی ویژه قرار دارد و خیلی‌ها در انتظار بازی روز پنجشنبه هستند تا ببینند لک دوباره به چارچوب دروازه برمی‌گردد یا مربیان پرسپولیس با یک ریسک بزرگ، گوهری را در چارچوب دروازه قرار خواهند داد.

فنایی: بعد از داربی صحبت می‌کنم
پرسپولیس در این فصل در خط دفاعی و دروازه شرایط خوبی را تجربه نکرد و داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های این تیم هم در چند هفته اخیر به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. رادوشویچ گلر سابق پرسپولیس هم چند روز پیش فنایی را عامل افت دروازه‌بان‌های تیم قلمداد کرد و حتی به این موضوع اشاره کرد که او علم روز مربیگری ندارد. در آستانه داربی با فنایی تماس گرفتیم تا درخصوص شرایط گلرهای پرسپولیس صحبت کنیم ولی او که بابت برخی انتقادها ناراحت است گفت: «من ترجیح می‌دهم قبل از بازی حرفی نزنم ولی بعد از داربی صحبت می‌کنم و حرف‌های زیادی هم برای گفتن دارم.»

یحیی حرف آخر را می‌زند
گوهری نخستین بازی با پیراهن پرسپولیس را در بازی با مس رفسنجان تجربه کرد که البته روی گل حریف چندان مقصر نبود ولی چند واکنش غیرمطمئن داشت و به‌خوبی مشخص بود که استرس دارد. حالا کادر فنی سرخ‌ها در یک دوراهی سخت قرار گرفته است که برای داربی از لک استفاده کند یا به گوهری میدان بدهد. بدون شک بازی دادن به گوهری آن هم درحالی‌که فقط 2بازی با پیراهن پرسپولیس انجام داده است، یک ریسک بزرگ خواهد بود. از طرفی لک هم با اشتباه خودش از لحاظ روحی و فنی در شرایط ایده‌آلی قرار ندارد. از پرسپولیس خبر می‌رسد که فنایی مربی گلرهای تیم موافق بازی کردن گوهری است ولی نظر گل‌محمدی روی بازی کردن لک است. باید دید درنهایت یحیی چه تصمیمی خواهد گرفت، آیا او به لک بازی خواهد داد یا اینکه گوهری بازی در داربی پایتخت را تجربه خواهد کرد؟ قطعا این یک تصمیم چالش‌برانگیز است چرا که کادر فنی سرخ‌ها باید در شرایطی تصمیم به انتخاب گلر فیکس پرسپولیس در داربی بگیرند که هر دو دروازه‌بان گزینه‌های قابل اطمینانی برای این بازی نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها