فریبا: ۳ امتیاز دربی کلید قهرمانی استقلال است

من کاری به سیدعلی و حیدری ندارم،این شرایط هر تیمی که بازنده شود می‌گوید چرا داور عوض شد.

فریبا: ۳ امتیاز دربی کلید قهرمانی استقلال است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: تیم استقلال از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اگر سه امتیاز بازی را بگیرد کلید قهرمانی تیم استقلال زده شده است.

بهتاش فریبا در مورد بازی روز پنج‌شنبه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: سابقه نشان داده جایگاه دو تیم در جدول و امتیازها خیلی در این بازی تأثیرگذار نیست. بازی سختی در پیش است. به نظر می‌رسد با توجه به عناصر هجومی که در دو تیم حضور دارند دربی خوبی به وجود بیاید.

وی افزود: در پرسپولیس بازیکنانی نظیر رامین رضائیان، وحید امیری، سرلک و آقایی که اگر بازی کند عوامل تهاجمی خوبی هستند. این مهاجم جدید خارجی که پرسپولیس گرفته می‌تواند روی خط دفاعی ما فشار زیادی بیاورد. از سوی دیگر تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ را در این بازی شاهدیم. استقلال کمترین گل خورده را دارد و همه این مسائل باعث می‌شود که انتظار داشته باشیم یک بازی فنی خوبی را شاهد باشیم. 

فریبا با اشاره به شرایط تیم استقلال اظهار داشت: استقلال شرایط فنی مناسبی دارد. با حضور داسیلوا مدافع برزیلی خط دفاع هم ترمیم شده  او در بازی قبل به گونه‌ای بازی کرد که انگار از ابتدای فصل همراه تیم بوده است. هم قدرت حمل توپ خوبی دارد، هم پاس عمقی و هم پاس قطری و بلند خوب ارسال می‌کند. در سرزنی هم خیلی خوب است. البته عارف غلامی هم بسیار خوب بازی می‌کند اما نقیصه سیستم دفاعی همین بازی‌سازی از انتهای زمین بود که اکنون این مسئله هم ترمیم شده است. روزبه‌ چشمی، محمد دانشگر هم به خوبی اضافه می‌شوند. در خط حمله نیز سلمانی، یامگا و حسین‌زاده بسیار خوب حمله می‌کنند. مهدی‌پور هم یک بازیکن روبه جلو است و به همین دلیل امیدواریم  که شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم. البته من دلم می‌خواهم استقلال برنده بازی باشد.

پیشکسوت استقلال با  اشاره به حساسیت زیاد مسابقه عنوان کرد: دو تیم باید با تمرکز زیاد بازی کنند و تیمی که جسور بازی کند و از موقعیت‌های کم خود نهایت استفاده را ببرد، برنده خواهد شد. مسائل روحی و روانی هم در این بازی خیلی مهم است که تیم استقلال از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. اگر سه امتیاز بازی را بگیرد کلید قهرمانی تیم استقلال زده شده است.

وی در مورد اینکه با توجه به فاصله 6 امتیازی می‌گویند اگر استقلال مساوی هم کند می‌توان این تیم را برنده دانست، گفت: بله با یک مساوی هم فاصله 6 امتیازی با پرسپولیس حفظ می‌شود اما اگر امتیاز کامل را بگیریم استقلال کلید قهرمانی را به دست می‌آورد. ولی اگر پرسپولیس برنده شود فاصله امتیاز دو تیم کم می‌شود پرسپولیس هم می‌تواند به قهرمانی امیدوار شود.

فریبا در مورد اینکه مرد اول دربی کدام بازیکن خواهد بود، عنوان کرد: در استقلال مهدی‌پور و حسین‌زاده بازیکنان بسیار خوبی هستند و در پرسپولیس هم رامین رضائیان و وحید امیری می‌توانند تأثیرگذار باشند. 

مربی اسبق استقلال در مورد بحث‌ها و چالش‌هایی که در مورد انتقال داور دربی از روزهای گذشته مطرح شده است، گفت: در روزهای قبل صحبت این بود که پیام حیدری داور دربی خواهد بود اکنون می‌گویند سیدمهدی سیدعلی داور است. من کاری به سیدعلی و حیدری ندارم،این شرایط هر تیمی که بازنده شود می‌گوید چرا داور عوض شد. بهتر است کمیته داوران در مورد انتخاب داور دربی در آینده اجماع کنند تا شاهد چنین شرایطی نباشیم.این عیب بسیار بزرگی است و جای حرف و حدیث زیادی هم می‌‌گذارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها