بزیک: قرار گرفتن در رده دوم به پرسپولیس استرس داده است

پرسپولیس دوست دارد اختلاف با رقیب دیرینه را کم کند و در نهایت به صدر جدول برسد که همین موضوع می‌تواند به تیم استرس بدهد.

بزیک: قرار گرفتن در رده دوم به پرسپولیس استرس داده است

ادموند بزیک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دستیابی به پیروزی در دربی را برای این تیم ضروری دانست.

ادموند بزیک درباره باخت پرسپولیس برابر صنعت نفت و اختلاف شش امتیازی این تیم با استقلال در صدر جدول گفت: من این را درک می‌کنم که الان هواداران بابت این وضعیت ناراحت و نگران هستند، چون پرسپولیس در پنج سال گذشته قهرمان شده است و آنها انتظار دارند که تیم امسال هم قهرمان شود. ما کنار تیم نیستیم و نمی‌دانیم کادر فنی چه ابزاری در اختیار دارد و بازیکنان برای روز بازی چه شرایطی دارند. این را هم باید در نظر گرفت که پرسپولیس در این مدت با مصدومیت چند بازیکن تأثیرگذار خود هم مواجه شده است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: مسئله دیگری که وجود دارد، قرار گرفتن پرسپولیس در رده دوم جدول است و همین موضوع به تیم استرس داده است. به هر حال پرسپولیس دوست دارد اختلاف با رقیب دیرینه را کم کند و در نهایت به صدر جدول برسد که همین موضوع می‌تواند به تیم استرس بدهد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس در لیگ امسال شانس قهرمانی دارد؟»، اظهار داشت: هنوز 9 بازی و 27 امتیاز دست نخورده باقی مانده و قطعاً پرسپولیس یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی است. حسن بزرگ برای پرسپولیس این است که با استقلال بازی رو در رو دارد و قطعاً باید دربی را ببرد تا اختلافش را با صدر جدول کم کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها