نمونه گلم به تراکتور را قبلاً هم زده بودم

بوحمدان: از کاشته زدن روبرتو کارلوس لذت می‌بردم

در لیگ قهرمانان آسیا هم تمام هدف‌مان این است که از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

بوحمدان: از کاشته زدن روبرتو کارلوس لذت می‌بردم

حمید بوحمدان هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، نمونه گلی را که در دیدار روز گذشته مقابل تراکتور به ثمر رساند، پیش از این هم زده بود. 

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش مقابل تراکتور در تبریز گفت: بعد از باخت خانگی مقابل ذوب‌آهن باید جبران می‌کردیم و البته می‌دانستیم بازی مقابل تراکتور آنهم در تبریز سخت است، اما خدا را شکر که با انجام یک بازی حساب شده برنده از زمین بیرون آمدیم. تراکتور هم تیم خوبی است و حیف که چنین تیمی در پایین جدول حضور دارد.

وی در مورد گل دیدنی و فوق‌العاده‌اش در این بازی تصریح کرد: من همیشه در تمرینات روی ضربات ایستگاهی تمرین می‌کنم و قبلاً هم از این گل‌ها در نفت تهران، ذوب‌آهن و چند تیم دیگر زده بودم. خیلی خوشحالم که روی ضربه ایستگاهی گل زدم و امیدوارم باز هم برای فولاد گل بزنم.

هافبک تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این پرسش که برای کاشته زدن از بازیکن خاصی الگوبرداری می‌کند، اظهار داشت:‌ اینطور نیست که بخواهم الگوبرداری کنم، اما از کاشته زدن روبرتو کارلوس لذت می‌بردم. البته کریس رونالدو هم خوب کاشته می‌زند.

بوحمدان درباره اینکه فولاد برای چه رتبه‌ای در جدول تلاش می‌کند، خاطر نشان کرد: ما تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم تا بهترین جایگاه ممکن را به دست بیاوریم. در لیگ قهرمانان آسیا هم تمام هدف‌مان این است که از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد راجع به پیوستن بازیکن اسپانیایی به این تیم گفت: این بازیکن قطعاً به تیم ما در لیگ قهرمانان کمک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها