نکونام: هیچ قولی نمی‌دهم اما باتمرکز برای بهترین نتایج تلاش می‌کنیم

ما نیاز داریم که با تمرکز کامل بازی کنیم و خیلی خوب و پرانرژی بازی را شروع کنیم تا به موفقیت برسیم.

نکونام: هیچ قولی نمی‌دهم اما باتمرکز برای بهترین نتایج تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بازی فردای تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر را یک مسابقه تاکتیکی دانست.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان - ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: مثل تمام بازی‌ها باید با تمرکز کامل وارد زمین شویم و ببینیم چه خواسته‌هایی از بازی فردا داریم. ما با تیم خوب و قابل احترام ذوب‌آهن بازی داریم که همیشه در فوتبال ما نام بزرگی دارد که در چند هفته گذشته هم شرایط خوبی داشته‌اند و خوب فوتبال بازی می‌کنند. قطعاً فردا بازی تاکتیکی خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنان‌ ما با تمام تمرکز بازی کنند و حداکثر امتیاز را داشته باشیم. ما نیاز داریم که با تمرکز کامل بازی کنیم و خیلی خوب و پرانرژی بازی را شروع کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: دوست ندارم در این مورد چیزی بگویم، ولی نفراتی را داریم که در بازی فردا نیستند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد شرایط تیمش در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: من همانطور که اول فصل هم با مسئولان باشگاه و هواداران تیم صحبت کردم، تمام برنامه‌مان این بود که بتوانیم شرایط فولاد را بهبود ببخشیم و سوپرجام را به دست بیاوریم. همچنین در لیگ قهرمانان آسیا با تمام توان بازی و به مرحله بعد صعود کنیم. تمام تمرکز ما در آسیا این است که بتوانیم صعود کنیم و با توجه به حضور بازیکنان جدید، قطعاً برنامه‌ریزی برای آسیا داریم و بازی‌های سختی در این مسابقات خواهیم داشت. ما در گروه سختی هستیم، ولی هیچ دلیلی ندارد که شرایط را برای خودمان آسان نکنیم و با تمام تمرکز باید حواس‌مان به آسیا باشد.

نکونام در واکنش به این موضوع که با توجه به غیبت سرخابی‌ها، فولاد و سپاهان نیاز به حمایت بیشتری برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارند، تصریح کرد: قطعاً همین‌طور است. خیلی از مردم به هر حال وقتی صحبت از بازی‌های ملی و نماینده‌های ایران می‌شود پشتیبانی لازم را دارند و حمایت می‌کنند. همه مردم دوست دارند که دو نماینده کشورمان خوب نتیجه بگیرند که برای سهمیه سال‌های آینده فوتبال ما خیلی اهمیت دارد و همه بهره می‌برند. قطعاً اگر حمایت خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم، تیم‌های دیگر هم از موفقیت ما در آسیا نفع خواهند برد.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر از نتایج هفته‌های گذشته فولاد رضایت دارد، گفت: اگر بخواهیم واقعاً درباره شرایط فولاد صحبت کنیم، باید بگویم این روند از اول فصل وجود داشت. بدون شک روند خیلی خوبی داشتیم، ولی با توجه به شرایطی که در اول فصل پیش آمد و تغییر و تحولاتی که صورت گرفت، کمبود بازیکن داشتیم و نتایج هم ایده‌آل نبود. البته در نیم‌فصل با ایده‌آلی که مدنظر من بود دو یا سه امتیاز بیشتر فاصله نداشتیم، ولی می‌توانستیم بیشتر امتیاز کسب کنیم. در دور برگشت اگر یک مقدار بدشانسی نیاورده بودیم و در بازی با مس رفسنجان پیروز می‌شدیم قطعاً شرایط بهتری پیدا می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: به هر حال نسبت به برنامه و هدف‌گذاری که داریم شرایط تیم خوب پیش می‌رود. این تازه شروع کار ماست و هنوز زود است که بخواهیم صحبت کنیم. ما سال گذشته تا آخرین بازی لیگ شانس کسب سهمیه داشتیم که متأسفانه کسب نکردیم. در دو سال گذشته هم تا آخرین روزها در رتبه ششم جدول بودیم و در هفته آخر در خانه مقابل تراکتور توانستیم سهمیه کسب کنیم. هنوز خیلی از راه مانده و در جدول خیلی اتفاقات خواهد افتاد. ما تمرکز داریم که بهترین نتایج را کسب کنیم. من هیچ قولی نمی‌دهم، ولی قطعاً تا روزی که هستیم و تیم باید بازی کند تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا فولاد موفق شود و برای بزرگی فولاد تلاش می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها