انصاری: پرسپولیس به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به صدر جدول نزدیک هستیم و در هفته‌های آینده نزدیک‌تر خواهیم شد.

انصاری: پرسپولیس به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شود

محمد انصاری در حاشیه مراسم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد در جمع خبرنگاران در مورد باخت 2 بر یک تیم ملی ایران مقابل عراق گفت: فکر نمی‌کنم تیم ملی جای نگرانی داشته باشد از 4 بازی باقی‌مانده 12 امتیاز را خواهیم گرفت. انتقاد همیشه است و باز هم خواهد بود. اما همه برای موفقیت تیم ملی کشورمان تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به جام جهانی صعود کنیم. 

وی در مورد دوقطبی کی‌روش و ویلموتس گفت: من به این مسأله ورود نمی‌کنم، ما باید با تمام توان حامی سرمربی تیم ملی کشورمان باشیم. 

انصاری در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند برای چهارمین بار قهرمان شود یا نه، گفت: ما نتایج خوبی گرفتیم در برخی از بازی‌ها در دقایق آخر امتیاز از دست داده‌ایم اما می‌توانیم دوباره موفق شویم. پرسپولیس به صدر جدول نزدیک است و به صدر جدول نزدیک‌تر هم خواهد شد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه خیلی‌ها از ارنج کالدرون در پرسپولیس انتقاد می‌کنند،‌گفت: من نباید در مورد ترکیب تیم نظر بدهم، بازیکنان موظف هستند خواسته‌های سرمربی را در زمین اجرا کنند.

وی در مورد مشکلات پرداختی به بازیکنان پرسپولیس گفت: مشکلات همیشه بوده الان هم است که امیدوارم حل شود. 

انصاری در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر شکایت‌های برانکو و بودیمیر از بازیکنان خواسته شده که کمتر اعتراض کنند تا این پرونده‌ها حل شود، گفت: همیشه یک پرونده بوده قبل‌تر هم پرونده‌های باشگاه وجود داشته است و باشگاه درگیر پرونده‌های مختلف بوده، مهمتر از همه اینکه بازیکنان تلاش می‌کنند که موفق شوند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها