نویدکیا: نساجی شانس بازگشت به بازی را داشت

نویدکیا در مورد قضاوت جواد رحیم‌زاده خاطرنشان کرد: هیچ وقت درباره داوری صحبتی نکرده و نمی‌کنم.

نویدکیا: نساجی شانس بازگشت به بازی را داشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تلاش کردیم تا جایی که می‌توانیم، بازی را به خوبی اداره کنیم و از موقعیت‌های خود بهره لازم را ببریم. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محرم نویدکیا پس از پیروزی 3 بر یک سپاهان مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول خوبی داشتیم. تلاش کردیم تا جایی که می‌توانیم، بازی را به خوبی اداره کنیم و از موقعیت‌های خود بهره لازم را ببریم. یکی از مهمترین مسائلی که برای من اهمیت داشت، این بود که در بازیسازی بتوانیم از هافبک‌های حریف توپ بگیریم و این کار را در نیمه اول خیلی خوب انجام دادیم. موقعیت‌های نسبتاً خوبی در نیمه اول داشتیم و در نیمه دوم تلاش کردیم نوع بازی خود را نسبت به گذشته تغییر بدهیم. چیدمان تیم را کمی تغییر دادیم تا سبک دیگری را در کار دفاعی امتحان کنیم. می‌خواستیم از مرکز زمین پرس کنیم تا برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.

وی با بیان اینکه نساجی در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشت، تصریح کرد: ممکن بود بازی را از دست بدهیم و نساجی شانس بازگشت به بازی را داشت. با اینکه توپ را به صورت کامل در اختیار نساجی قرار داده بودیم، می‌خواستیم ضدحملات خوبی بزنیم. نساجی نمی‌توانست موقعیت‌های خیلی خوبی بسازد، اما پس از گل زیبای حریف، روند بازی به سود نساجی بود. این تیم گردش توپ خوبی داشت و تلاش می‌کرد از نیم‌فضاهای کنار دفاع چپ و راست ما استفاده کند.

سرمربی سپاهان با تبریک این پیروزی به هواداران و بازیکنان تیمش گفت: در ضدحملات باید خیلی بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم. چون نساجی به خاطر فشار زیادی که اعمال می‌کرد، فضاهای خوبی به ما می‌داد. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که تمام توان خود را گذاشتند. آنها دوندگی فوق‌العاده‌ای داشتند و نشان دادند شرایط بدنی خوبی دارند. پیش‌بینی کرده بودیم که بازی بسیار دشواری داریم و از این بازی فوق‌العاده مهم و سخت، سه امتیاز گرفتیم.

نویدکیا در مورد قضاوت جواد رحیم‌زاده خاطرنشان کرد: هیچ وقت درباره داوری صحبتی نکرده و نمی‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها