داوری‌ها در لیگ فوق‌العاده است

الهامی: شجاعی با هماهنگی من به رختکن رفت

داور یک سوت اشتباه هم نزد و خوشحالم داوری به سمتی می‌رود که مربیان از شرایط عصبی خارج شده‌اند. من اینگونه هستم و بقیه را نمی‌دانم.

الهامی: شجاعی با هماهنگی من به رختکن رفت

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران وضعیت داوری در هفته‌های اخیر را فوق‌العاده توصیف کرد. 

ساکت الهامی پس از برتری یک بر صفر نساجی مقابل پیکان گفت: از طرف بازیکنان و کادر فنی نساجی، این پیروزی را به رضا حدادیان عزیز (مالک باشگاه نساجی) تقدیم می‌کنم که روزهای سختی را می‌گذراند و امروز هم تولد او بود. امیدوارم حدادیان، این پیروزی را به‌عنوان کادوی تولد از ما بپذیرد. از بازیکنان بابت نوع بازی تیم، به‌ویژه قبل از گل تبریک می‌گویم و دست تک تک آنها را می‌بوسم. پیکان جزو تیم‌های بسیار با ریتم، با شکل و بسیار منظم لیگ برتر است و می‌توانید افکار مربی را در تیم مشاهده کنید.

وی با بیان اینکه شاگردانش توانستند برنامه‌های کادر فنی نساجی را در زمین پیاده کنند، اظهار داشت: قبل از گل خیلی خوب بازی کردیم و این مسابقه یکی از بازی‌های خوب لیگ بود. پیکان در این مسابقه 10 نفره شد، اما بازی‌هایی بوده که این تیم با 10 بازیکن پیروز شده است. نساجی نشان داد پتانسیل لازم را دارد و از ابتدای فصل می‌خواست قابل احترام باشد. مردم کم‌کم به‌عنوان یک تیم خوب به نساجی نگاه می‌کنند و این مایه مباهات من است.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه مسعود شجاعی پس از تعویض راهی رختکن این تیم شد، خاطرنشان کرد: او از من اجازه گرفت. شجاعی به دلیل عدم تمرکز تعویض نشد و می‌ترسیدم که اخطار دوم را بگیرد. شرایط به گونه‌ای بود که نیمکت پیکان فشار می‌آورد تا این اتفاق بیفتد، اما شجاعی بازیکنی باتجربه است.

الهامی در مورد وضعیت حسین زامهران گفت: مصدومیت برای همه بازیکنان وجود دارد. فوتبال زامهران فانتزی است و یک لحظه بین دو بازیکن پیکان گیر کرد. باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی درباره تسلیت هواداران نساجی به او بابت درگذشت پدربزرگش عنوان کرد: از هواداران نساجی تشکر می‌کنم و این باعث می‌شود خودم را جزو مجموعه نساجی بدانم. کاش همه اینها در زمین خودمان اتفاق می‌افتاد و دست همه هواداران نساجی را می‌بوسم.

سرمربی نساجی با تمجید از قضاوت پیام حیدری و کمک‌هایش گفت: از تیم داوری و در مجموع، داوران دیدارهای هفته‌های اخیر نساجی تشکر می‌کنم. به افشاریان یا هر کسی که تصمیم‌گیر است، تبریک می‌گویم و به نظرم داوری‌ها فوق‌العاده است. داور یک سوت اشتباه هم نزد و خوشحالم داوری به سمتی می‌رود که مربیان از شرایط عصبی خارج شده‌اند. من اینگونه هستم و بقیه را نمی‌دانم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها