ربیعی: از فرصت ایجاد شده عقب‌نشینی نمی‌کنیم و برای جاه‌طلبی‌مان می‌جنگیم

نام تیم‌ها برای ما تفاوتی ندارد و ریتم و شخصیت بازی برابر همه تیم‌ها برای من یکسان است.

ربیعی: از فرصت ایجاد شده عقب‌نشینی نمی‌کنیم و برای جاه‌طلبی‌مان می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان مهمترین هدف این تیم در فصل جاری را تداوم شگفتی‌سازی در مسابقات دانست. 

 محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: می‌دانیم هوادار تیم بسیار خوبی است؛ به ویژه در نیم‌فصل دوم که بسیار بهتر هم شده و تیمی جسور و قابل احترام است. با توجه به اینکه در دیدار قبلی جدالی بیش از 90 دقیقه و 10 نفره (مقابل نفت مسجدسلیمان) داشتیم، تنها دغدغه و نگرانی من، فشاری است که در آن مسابقه به تیم ما آمده و امیدوارم با ریکاوری انجام شده، شرایط خوبی برای این مسابقه داشته باشیم.

وی درباره غایبان مس رفسنجان برابر هوادار گفت: میثم تیموری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. یک بازیکن ما هم مصدوم است که وضعیت او تا امشب مشخص می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و تقابل با تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر بیان کرد: این جام ساز و کار متفاوتی دارد. ما در دو دیدار قبلی با دو تیم لیگ برتری بازی کرده‌ایم و برای تیم‌هایی مانند خلیج فارس احترام زیادی قائل هستم. من در سال 90 سرمربی یک تیم لیگ دویی بودم و در جام حذفی توانستیم یک تیم لیگ برتری را حذف کنیم. آن سال با استقلال در ورزشگاه آزادی بازی کردیم و از انگیره چنین تیم‌هایی خبر دارم.

ربیعی با بیان اینکه تجربه کار در لیگ‌های پایین‌تر به او کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: به تیم خلیج فارس بابت حضور در دور یک چهارم نهایی جام حذفی تبریک می‌گویم و در زمان مسابقه، درباره این تیم صحبت خواهم کرد. نام تیم‌ها برای ما تفاوتی ندارد و ریتم و شخصیت بازی برابر همه تیم‌ها برای من یکسان است.

وی در مورد دو دیدار گذشته مس رفسنجان که به ترتیب با شکست و تساوی خاتمه یافت، تصریح کرد: به نفت مسجدسلیمان و محمود فکری که دوست و همکار خوب من است، نهایت احترام را می‌گذارم. در شرایطی که بازی به دقیقه یک نرسیده بود، تیم ما 10 نفره شد و برنامه ما برای این مسابقه از بین رفت. تلاش کردیم ریتم بازی را حفظ کنیم و از لحاظ کیفیت بازی، آن تساوی برای من از پیروزی ارزشمندتر بود. 10 نفره بازی کردن در سرچشمه بسیار سخت است و فشار جسمانی سنگین و مهلکی به بازیکنان وارد می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به عملکرد هوادار برابر بالانشینان جدول عنوان کرد: به عنایتی و تیمش تبریک می‌گویم که در تهران، سپاهان و فولاد را متوقف کرده‌اند. هوادار تیمی جنگجوست و ما هم نشان دادیم براساس باور شخصیتی که داریم، می‌خواهیم شگفتی‌ساز لیگ باشیم. تاکنون تلاش کردیم برای این باور بجنگیم و این هدف اکنون مدنظر من و بازیکنانم است.

ربیعی با بیان اینکه باشگاه مس در سال دوم حضورش در لیگ برتر هدف دیگری داشت، اظهار داشت: با ریتمی که ایجاد شده، در 9 هفته آینده نمی‌خواهیم از فرصت ایجاد شده عقب‌نشینی کنیم و برای جاه‌طلبی خودمان می‌جنگیم. در همه بازی‌ها سعی کردیم برای امتیازات کامل وارد زمین شویم و برابر پرسپولیس هم می‌خواستیم بازی شناور خودمان را ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه مس رفسنجان در صورت نبود اشتباهات فردی می‌توانست اتفاق بهتری برابر پرسپولیس رقم بزند، گفت: عملکرد کلی مس باید ارزیابی شود و شاید در بسیاری از بازی‌ها بخواهید اتفاق بزرگی رقم بزنید، اما شکست بخورید. با این حال تلاش کردیم سبک و فلسفه خود را در همه بازی‌ها حفظ کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها