دهقانی: رفیعی از عمد مرا زد

به تفکرات سولدو احترام می‌گذارم و به وی بابت کارش خسته نباشید می‌گویم.

دهقانی: رفیعی از عمد مرا زد

بازیکن تیم تراکتور گفت: سروش رفیعی بدون توپ و از عمد مرا زد و به همین دلیل ۳-۲ هفته از فوتبال دور هستم.

رضا دهقانی درباره آخرین وضعیت خود پس از مصدومیت در بازی تراکتور و سپاهان اظهار داشت: از ناحیه مچ دچار آسیب دیدگی شدم. با این وضعیت ۳-۲ هفته دور از فوتبال خواهم بود. در صحنه مصدومیتم، سروش رفیعی بدون توپ مرا زد و داخل پایم شرایط بدی دارد. امیدوارم با فیزیوتراپی زودتر به تمرینات بازگردم و مراحل درمانی را خوب پشت سر بگذارم. 

وی درخصوص اینکه با این تفاسیر تا پایان سال نمی‌تواند برای تراکتور به زمین برود، گفت: شاید بتوانم خودم را به آخرین بازی قبل از اتمام سال مقابل آلومینیوم برسانم. از این موضوع ترس دارم که در آن دیدار هم مشکلی برایم پیش بیاید اما برای دیدارهای سال آینده مشکلی ندارم. 

هافبک تراکتور درخصوص شرایط این تیم با آمدن ساغلام، عنوان کرد: هرچند تیم ما شرایط خوبی ندارد اما ساغلام، از لحاظ فنی مربی خوبی است که دیسیپلین بالایی هم دارد. در اینجا سابقه کار داشته و امیدوارم بتواند به تیم کمک کند. ما هم تلاش خود را دو برابر می‌کنیم تا با کسب نتایج بهتر دل هواداران را شاد کنیم.

دهقانی درمورد دلیل نتیجه نگرفتن تراکتور با زونیمیر سولدو، توضیح داد: طبیعی است اگر تیمی وارد بحران شود، کار سختی برای بیرون آمدن از این وضعیت دارد‌‌. به تفکرات سولدو احترام می‌گذارم و به وی بابت کارش خسته نباشید می‌گویم.

وی درمورد اینکه تا چه اندازه احتمال می‌دهد تراکتور با حضور سرمربی جدید از وضعیت فعلی خارج شود، پاسخ داد: صد در صد به این موضوع امیدوار هستیم. همه تلاش می‌کنند تا شرایط این تیم پرهوادار را تغییر بدهند. تراکتور باید بالای جدول باشد. امیدوارم از اینجا به بعد نتایج خوبی کسب کنیم و در فصل آینده بار دیگر همان تیمی شویم که مدعی کسب سهمیه آسیا و رتبه‌های بالاست‌.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها