یحیی و چند سوال بی جواب

مصدوم پشت مصدوم؛ آیا این وضعیت طبیعی است؟ آیا پرسپولیس این فصل از نظر بدنی خوب آماده شده؟

یحیی و چند سوال بی جواب

 نه یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس بد نتیجه گرفته و نه منصفانه است که به خاطر یک شکست، زیر فشار خردکننده قرار بگیرد یا موقعیت شغلی‌اش به خطر بیفتد. هنوز هم نه هفته به پایان مسابقات باقی مانده و سرخپوشان بخت جدی قهرمانی دارند. با همه اینها، پرسپولیس فعلی ابهاماتی دارد که نمی‌توان از کنار آنها عبور کرد. یادمان باشد نقد به معنای نفی نیست.

یک- بیرانوند، رادوشوویچ و حامد لک؛ آیا افت تدریجی همه دروازه‌بان‌های پرسپولیس تصادفی است؟ آیا داود فنایی به عنوان مربی گلرها، نقشی در این افول ندارد؟ ایا همه انتخاب‌ها در کادر فنی پرسپولیس بر اساس موازین حرفه‌ای صورت می‌گیرد یا گاهی «رفاقت» اولویت می‌یابد؟

دو- فرم فنی بد حامد لک و اشتباهاتش به کنار؛ چرا قرارداد او با این شتاب تمدید شد؟ تمدید قرارداد قاعدتا باید به معنای رضایت کادرفنی از عملکرد بازیکن باشد، اما گویا در پرسپولیس معنای دیگری دارد. یادتان هست صد روز قبل از اخراج مهدی شیری هم قرارداد او تمدید شده بود؟ معنای اینها چیست؟

سه- کسی می‌داند حال دل رضا اسدی کی خوب می‌شود؟ بین دو نیم‌فصل فرصت معاوضه او با بازیکنی دیگر وجود داشت، اما کادر فنی مخالفت کرد. چرا؟ برای این که حتی در غیاب میلاد سرلک هم این بازیکن روی نیمکت بنشیند؟

چهار- مصدوم پشت مصدوم؛ آیا این وضعیت طبیعی است؟ آیا پرسپولیس این فصل از نظر بدنی خوب آماده شده؟

پنج- می‌دانید چرا امید عالیشاه در این هفته‌های سرنوشت‌ساز غایب است؟ چون کادرفنی در سوپرجام قبل از بهبود کامل آسیب‌دیدگی امید از او استفاده کرد و باعث تشدید مصدومیتش شد. سوپرجام چه ارزشی داشت که چنان ریسکی باید روی عالیشاه می‌شد؟ چقدر ناامیدکننده است که یک مربی استفاده از بازیکن مصدوم تیمش را به بهره گرفتن از جوانان تیم ترجیح بدهد.

شش- یحیی در این دو سال خرید بد کم نداشته، اما معمای بزرگ در این مورد «علیرضا ابراهیمی» است. پرسپولیس بدترین فصل دفاعی‌اش را پشت سر می‌گذارد، اما در عین حال مدافعی جذب شده که اصلا فرصت حضور در میدان به او داده نمی‌شود. خب چرا؟ اگر بد بودید چرا خریدید و اگر خوب است، چرا بازی نمی‌دهید؟ داستان بعضی دیگر از بازیکنان تیم هم همین است. حتی خانواده مهدی‌خانی هم کم‌کم فراموش می‌کنند پسری به اسم محمد مهدی داشته‌اند؛ خب اگر نمی‌خواهید، چرا ردش نمی‌کنید و جا را به یک جوان مستعدتر نمی‌دهید؟ غیر از نتایج امروز، یحیی باید میراثی هم برای فردای پرسپولیس به جا بگذارد. راستی او در این مورد چه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها