می‌توانستیم بیشتر از ۲ گل به پرسپولیس بزنیم

مطلق‌زاده:‌ به سبک ژاپنی‌ها خوشحالی کردم!

من به حرف‌های ایشان احترام می‌گذارم. سرمربی پرسپولیس نظر خودش را گفته است.

مطلق‌زاده:‌ به سبک ژاپنی‌ها خوشحالی کردم!

هافبک تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان معتقد است شاگردان منصوریان می‌توانستند با گل‌های بیشتری پرسپولیس را شکست دهند. 

محمد مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس گفت:‌ باید به همه اعضای تیم و هواداران صنعت ‌نفت تبریک بگویم. همه می‌دانند از اول فصل با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کردیم، ولی هیچ وقت در زمین مسابقه کم نگذاشتیم. خوشحالم که با این برد مهم دل هواداران تیم و مردم آبادان را خوشحال کردیم. این برد برای ما ارزش زیادی داشت.

هافبک تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان در مورد گل زدن به پرسپولیس و خوشحالی بعد از گلش یادآور شد: فاخر تهامی همه کار کرد و من پاس او را تبدیل به گل کردم. در مورد خوشحالی بعد از گل هم باید بگویم که این خوشحالی به سبک ژاپنی‌ها بود!

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند اگر اشتباه حامد لک نبود، صنعت نفت به پیروزی نمی‌رسید، خاطرنشان کرد: فوتبال بازی اشتباهات است و هر تیمی اشتباه کند ضربه می‌خورد. البته این را هم بگویم که ما چند فرصت خوب دیگر هم داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از دو گل به پرسپولیس بزنیم. نباید فراموش کرد که حریف ما قهرمان پنج دوره پیاپی لیگ است و ما تیم پرقدرتی را شکست دادیم.

وی در مورد صحبت‌های گل‌محمدی که گفته است پرسپولیس حتی مستحق مساوی هم نبود و باید این بازی را می‌برد، تصریح کرد: من به حرف‌های ایشان احترام می‌گذارم. سرمربی پرسپولیس نظر خودش را گفته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها