تلاش‌های نافرجام گزینه پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه از نفت

مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان چند روزی است که دنبال کسب رضایت باشگاهش است تا بتواند به یکی از پیشنهادهای وسوسه انگیزش پاسخ دهد.

تلاش‌های نافرجام گزینه پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه از نفت

عیسی آل کثیر به واسطه قرار گرفتن در صدر جدول گلزنان لیگ برتر و درخششی که در تیم نفت آبادان داشته مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس و تراکتور قرار گرفته است. 

این در شرایطی است که باشگاه نفت آبادان به تیم های خواهان این بازیکن اعلام کرده  این بازیکن فروشی نیست.

آل کثیر که تا پایان فصل با تیم آبادانی قرارداد دارد روز گذشته همراه مدیربرنامه هایش در جلسه ای مدیرعامل باشگاه نفت آبادان خواستار رضایتنامه اش شده اما علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان به او اعلام کرده مسئول فنی تیم اسکوچیچ است و او هم در تماس تلفنی به باشگاه تاکید کرده آل کثیر را می خواهد و نظرش برای صدور رضایتنامه مساعد نیست.

با وجودی که باشگاه نفت آبادان به صراحت مخالفت خود را اعلام کرده است اما این بازیکن امروز در صفحه شخصی خود با قراردادن دو قلب قرمز موجبات نگرانی هواداران نفت آبادان را فراهم کرده است و تعداد قابل توجهی از هواداران این تیم با پیام به مسئولان باشگاه خواستار جلوگیری از رفتن این بازیکن شده اند.

آل کثیر در قرارداد خود با باشگاه نفت هیچ بندی مبنی بر فسخ قرارداد هم ندارد و حرفه ای این است که تابع تصمیمات باشگاهش باشد اما رفتاری که او این روزها از خود نشان می دهد بیشتر باعث شده تا هواداران نفت را ناراحت و نگران کند. 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها