حسینی: براداران حیدری اعتقادی به هند حریفان ما ندارند

باید از این اتفاقات درس بگیریم و آماده بازی سخت دیگری شویم.

حسینی: براداران حیدری اعتقادی به هند حریفان ما ندارند

سرمربی تیم فوتبال پیکان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نساجی از داور این مسابقه هم گلایه کرد. 

سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: تا زمانی که یار خود را از دست نداده بودیم، بازی خیلی خوبی ارائه می‌کردیم و فکر همه جا را کرده بودیم. بازیکنان ما بسیار پُرفشار بازی می‌کردند و موقعیت گلزنی هم می‌آفریدند، اما بازیکن خودمان را روی یک اشتباه فردی از دست دادیم و همان توپ تبدیل به گل شد. 10 نفره شدن مقابل تیمی که حفظ توپ خوبی دارد، کار را بسیار سخت می‌کند. در اوایل نیمه دوم هم می‌توانستیم بازی را برگردانیم.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش تصریح کرد: مطابق آماری که از آنالیزور تیم گرفتم، دروازه‌بانان ما دو توپ مهار کردند که یکی را دروازه‌بان ما گرفت و دیگری گل شد. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، روز بسیار خوبی برای ما می‌شد. انصافاً خودمان را خیلی خوب آماده کرده بودیم. اینها اتفاقات جریان مسابقه است و نمی‌توانیم خودمان را درگیر قضیه کنیم. باید از این اتفاقات درس بگیریم و آماده بازی سخت دیگری شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتقاد از قضاوت پیام حیدری گفت: برادران حیدری که داوران خوب ما هستند، اعتقادی به خطای هند حریف ما ندارند. در بازی با استقلال هم توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد و داور هنوز هم قبول ندارد باید خطای هَند می‌گرفت. بازیکن شماره 8 نساجی در دقیقه 21،‌ توپ را در محوطه جریمه تیم خودی با دست کنترل کرد. شاید هم داور، آن صحنه را ندیده و نیاز به VAR بوده است. به دنبال بهانه‌گیری نیستیم و با اینکه 60 دقیقه 10 نفره بودیم، بازیکنان ما بازی خوبی ارائه کردند.

حسینی در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت قربانی کردن بُز پیش از آغاز مسابقه هم باعث شکستن طلسم نبردن پیکان در خانه نشد، بیان کرد: طلسمی وجود ندارد. ما میزبان نیستیم و هر دو هفته یک بار ورزشگاه پاس قوامین را اجاره می‌کنیم. خوشمزه بازی درنیاوریم! قربانی کردن بز دیگر چه حرفی است؟! ما مسلمانان رسومی داریم؛ گوسفند می‌کشند و به خیریه می‌دهند. بد نیست آدم در لحن صحبت‌های خود دقت کند و به هر طریقی خوشمزگی نکند.

وی در مورد درگیری لفظی بازیکنان پیکان با مسعود شجاعی هم تصریح کرد: درگیری خاصی نبود. اعضای نیمکت ما به شجاعی اعتراض کردند و او هم به نیمکت ما اعتراض کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها