اسلامی: نساجی امسال جزو بهترین‌های لیگ است

هدف اصلی من این است که در خط حمله برای تیمم مفید باشم و بعد اگر فرصتی پیش آمد، گل بزنم.

اسلامی: نساجی امسال جزو بهترین‌های لیگ است

 کریم اسلامی ستاره این فصل نساجی مازندران است و موفق شده ۶ گل برای تیمش به ثمر رساند؛ او در دیدار اخیرشان مقابل استقلال هم پرتلاش ظاهر شد، اما مدافعان حریف او را مهار کردند و اجازه ندادند مثل دیدارهای حساس دور برگشت ازجمله گل‌گهر و پرسپولیس گلزنی کند.

اسلامی درخصوص مسابقه اخیرشان مقابل استقلال گفت: ما بعد از اینکه در ‌تقابل دور رفت برابر استقلال بازنده نبودیم و شرایط خوبی که پیدا کرده بودیم، این باور را داشتیم که می‌توانیم این هفته هم یک نتیجه خیلی خوب بگیریم ولی توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و فرصت‌های خوبی از دست دادیم.

او ادامه داد: از همان شروع مسابقه به نظرم مالک بازی بودیم و خیلی فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. از نظر فنی دست‌کمی از استقلال نداشتیم و واقعا آمده بودیم تا سه امتیاز را بگیریم، اما با این حال بازی خیلی خوبی به‌نمایش گذاشتیم ولی متاسفانه برنده نشدیم؛ یک امتیاز هم مقابل صدرنشین لیگ بد نیست.

مهاجم با تجربه نساجی مازندران اضافه کرد: با اینکه امتیازهای مهمی در رفت و برگشت از استقلال گرفتیم، اما واقعا آقا ساکت الهامی از ما توقع برد داشت و تمام نکات لازم را گفته بود که چطور در این بازی کار کنیم. با این حال به نظرم تیم ما امسال عملکرد خوبی داشته و از نظر سبک بازی جزو بهترین‌ها بوده است.

اسلامی که جزو برترین گلزنان این فصل لیگ برتر با ۶ گل زده است ولی برخلاف دو دیدار مقابل پرسپولیس و گل‌گهر نتوانست برابر استقلال این کار را انجام بدهد، گفت: من همه توانم را گذاشته بودم تا مثل سال قبل به استقلال گل بزنم ولی هدف اصلی من این است که در خط حمله برای تیمم مفید باشم و بعد اگر فرصتی پیش آمد، گل بزنم که در دیدار با استقلال موقعیت زیادی گیرم نیامد.

او درباره بازی پیش روی نساجی مقابل پیکان عنوان کرد: ما در دیدار رفت با پیکان مساوی کردیم ولی مصمم هستیم که مسابقه روز یک‌شنبه را با برد تمام کنیم و انگیزه زیادی برای این کار داریم، اما پیکان هم تیم سرسختی نشان داده و تقریبا موفق بودند که به‌نظرم باعث می‌شود بازی زیبایی از نظر فنی رقم بخورد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها