عاشوری: ذهن ما ۲ ماه درگیر ۷ امتیاز بود/ در موقعیتی هستیم که حتی مساوی هم به دردمان نمی‌خورد

نساجی تیم خوبی است و قبل از بازی با پرسپولیس 8، 9 هفته شکست نخورده بود، قطعا بازی سختی خواهیم داشت.

عاشوری: ذهن ما ۲ ماه درگیر ۷ امتیاز بود/ در موقعیتی هستیم که حتی مساوی هم به دردمان نمی‌خورد

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تیم ما در شرایطی قرار دارد که حتی مساوی هم به دردمان نمی‌خورد. 

علی‌اصغر عاشوری درخصوص پیروزی تیمش برابر فجر سپاسی در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: بعد از تعطیلی لیگ نیاز مبرمی به برد در این برد داشتیم و خوشبختانه با انجام یک بازی حساب شده به هدف‌مان رسیدیم. البته فجر هم تیم خوبی بود، ولی ما بهتر از حریف بودیم و 3 امتیاز را گرفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «گل‌گهر چقدر برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری شانس دارد؟» عنوان کرد: متاسفانه کسر 7 امتیاز ضربه بسیار بزرگی به تیم ما زد و ذهن ما نزدیک به 2 ماه درگیر این 7 امتیاز بود و در یک بلاتکلیفی قرار داشتیم. کار در ادامه برای گل گهر سخت است، ولی همه ما انگیزه زیادی داریم که خوب نتیجه بگیریم و الان در موقعیتی هستیم که حتی مساوی هم به دردمان نمی‌خورد. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم در پایان لیگ اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

عاشوری در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر نساجی قائمشهر تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت است. نساجی تیم خوبی است و قبل از بازی با پرسپولیس 8، 9 هفته شکست نخورده بود، قطعا بازی سختی خواهیم داشت ولی محکوم به برد هستیم. ما با تیم چهارم جدول فقط 4 امتیاز فاصله داریم و اگر چند بازی خوب نتیجه بگیریم، به بالای جدول می‌رسیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها