آقا مسعود از لحاظ شخصیتی فوق العاده است.

کریم‌زاده: نیمکت‌نشین‌های استقلال یک تیم هستند

فکر نکنم داخل ایران بزرگتر از مسعود شجاعی داشته باشیم. او شخصی است که سه دوره به جام جهانی رفته است.

کریم‌زاده: نیمکت‌نشین‌های استقلال یک تیم هستند

متین کریم زاده که در نیم فصل دوم به صورت قرضی از استقلال راهی نساجی شد در هفته بیستم مقابل این تیم قرار گرفت وی در مورد تساوی صفر- صفر مقابل آبی‌پوشان به خبرنگار ما گفت: بعد از شکست هایی که داشتیم نتیجه خوبی برای نساجی بود. گرچه ما برای برد رفته بودیم و نظر نظر آقای الهامی هم روی ارائه یک بازی قشنگ و برد بود. استقلال تیم بزرگ است و در این ۲۰ هفته نشان داده چه تیمی با شخصیتی است و شرایطشان هم به شکلی است که هم بازیکن بزرگ دارند و‌هم‌ بازیکن جوان و با انگیزه.


او در مورد انگیزه اش بابت تقابل با تیمی که نیم فصل اول در آن حضور داشت یعنی استقلال ادامه داد:  هر بازیکنی که جای من بود انگیزه داشت. البته من بازیکن سابق استقلال نیستم چون به صورت قرضی از نساجی آمدم و چند ماه دیگر و بعد از اتمام لیگ من باید دوباره به استقلال برگردم. با تمام احترامی که برای مردم مازندران و قائمشهر قائل هستم من بازیکن استقلال به حساب می آیم چون به صورت قرضی به اینجا آمدم ولی در حال حاضر که پیراهن نساجی را بر تن می کنم با تمام وجود برای این تیم میجنگم.
این بازیکن در خصوص قضاوت داور در دیداری که گذشت عنوان کرد:  در مورد داوری اگر صحبت نکنم بهتر است زیرا کارشناسان تمام صحبت ها را کرده اند.
وی که به دلیل ترافیک بازیکن در استقلال زیاد به میدان نرفت و در نساجی در هر چهار بازی حضور داشته است گفت: بله در استقلال ترافیک بازیکن زیاد بود و هشت بازیکن از تیم ما جدا شد که فکر می کنم چهار تا از آنها قرضی و چهارتا قطعی بودند. همین الان هم استقلال روی نیمکتش بازیکنان بزرگی دارد که هر وقت به زمین می آیند خودشان به اندازه یک تیم هستند.


کریم زاده در مورد میزبانی نساجی در مشهد نظرش را اینگونه بیان کرد: مشهدی ها نسبت به تیم نساجی لطف داشتند و هر بار که می آیم احترام زیادی به ما می گذارند. شرایط تیم هم آنجا خوب است و تنها مشکل ما این است که هیچ جا میزبان نیستیم. از مسئولان قائمشهر می‌خواهیم که به نساجی کمک کنند و حداقل یک زمین بازی خوب برای این تیم فراهم کنند. تمام بازی های ما خارج از خانه محسوب می شود و تماشاگری هم که نیست‌. مدام باید در پرواز باشیم و این شرایط برای مردم مازندران خوب نیست. چرا وقتی می توانیم با هزینه پایین در زمین خودمان بازی کنیم باید کلی هزینه کنیم و در یک زمین دیگر بازی کنیم؟ مس رفسنجان سریع چمنش را از مصنوعی به طبیعی تبدیل کرد. مازندران استان بزرگی است و نساجی کلی طرفدار دارد یعنی نمی توانند یک زمین برایش درست کنند؟ هنوز آن چمن بهره برداری نشده است. 
بازیکن نساجی در خصوص دیدار با پیکان اظهار کرد: پیکان تیم خیلی خوبی است و ما با تمام انگیزه و فقط برای برد به زمین می رویم. نمی دانم آمار را دیده اید یا خیر ولی ۳,۴ بازی گذشته کلاً دست ما بوده ولی نتیجه آن چیزی که میخواستیم رقم نخورد.
او در مورد کار کردن کنار بازیکنان باتجربه نساجی از جمله مسعود شجاعی اضافه کرد: فکر نکنم داخل ایران بزرگتر از مسعود شجاعی داشته باشیم. او شخصی است که سه دوره به جام جهانی رفته و بازی‌های ملی زیادی داشته و کاپیتان تیم ملی بوده و برای همه جوان ها یک انگیزه است. صحبت کردن با او خیلی خوب است چه برسد که کنارش تمرین یا بازی کنی و تنها بازیکنی است که سه دوره به  به جام جهانی رفته است. آقا مسعود از لحاظ شخصیتی فوق العاده است.
کریم زاده یادآور شد: درگذشت پدربزرگ آقای الهامی را به ایشان تسلیت می گویم و امیدوارم که غم آخرش و روح آن مرحوم نیز شاد باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها