فدراسیون در انتظار تصمیم‌ نهایی مهدوی‌کیا

با مهدی مهدوی کیا صحبت کردیم و درخواست کرده قرارداد را ببیند و نظر نهایی خود را اعلام کند؛ تصمیم نهایی با مهدی مهدوی کیا است.

فدراسیون در انتظار تصمیم‌ نهایی مهدوی‌کیا

یکی از سوژه‌های مهم خبری در هفته‌ی گذشته و بعد از عزل رئیس فدراسیون فوتبال، موضوع تیم فوتبال امید ایران بود؛ چرا که مهدی مهدوی‌کیا قراردادی را با فدراسیون فوتبال نداشت و این مسئله سبب شد تا اعضای هیات‌رئیسه ادامه همکاری با مهدوی‌کیا را منوط به امضای قرارداد بر پایه ریالی بدانند؛ چرا که اصولی روز گذشته اعلام کرد در توافقات قبلی با مهدوی‌کیا، پایه قراردادی مورد توافق پرداخت پول بر پایه یورو بوده است.

احسان اصولی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال که صبح امروز در برنامه انتهای الوند شبکه دوم سیما حضور داشت، در توضیح این مسئله گفت: یکی از ایرادات بزرگ که بارها به عزیزی خادم تذکر دادیم مربیان تیم ملی بود. مهدی مهدوی کیا، وحید شمسایی، صانعی، فروزان سلیمانی (سرمربی تیم ملی فوتسال زنان) مشکل قراردادی داشتند، در حالی که کار خود را آغاز کردند اما قرارداد نداشتند.

وی افزود: با مهدی مهدوی کیا صحبت کردیم و درخواست کرده قرارداد را ببیند و نظر نهایی خود را اعلام کند؛ تصمیم نهایی با مهدی مهدوی کیا است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها