در بازدید مدیرعامل صنایع شیر ایران از شرکت فجر اعتبار اعلام شد:

وصول ۶ میلیون یورو طلب و واردات نهاده دامی دستاوردهای شریک تجاری پگاه

شرکت فجر اعتبار به عنوان یکی از شرکای تجاری صنایع شیر ایران در ٣ ماه گذشته، بالغ بر ١٠ هزار تن نهاده دامی به کشور وارد کرد.

وصول ۶ میلیون یورو طلب و واردات نهاده دامی دستاوردهای شریک تجاری پگاه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازدید از شرکت فجر اعتبار در جریان روند کاری و دستاوردهای این شرکت قرار گرفت.

او با اشاره به نقش تعیین کننده شرکت فجر اعتبار در تامین نهاده‌های دامی شرکت‌های کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران، از عملکرد مطلوب این شرکت که ۴٩ درصد از سهام آن متعلق به پگاه است، تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت فجر اعتبار نیز با اشاره به واردات ١٠ هزار تن نهاده دامی در ٣ ماه گذشته تصریح کرد: هم اکنون ٢ هزار تن نهاده دامی از این مقدار وارد بندر نوشهر شده که آماده ترخیص است.

اسکندر اسکندری افزود: در یک سال گذشته روند پیگیری به پرونده‌های حقوقی شرکت سرعت گرفته و ۶ میلیون یورو طلب شرکت از شرکت‌های بین  المللی آزادسازی شده است.

او رساندن شرکت به جایگاه اصلی در بحث تامین نهاده‌های دامی و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی را از اهداف پیش روی شرکت برشمرد.

گفتنی است، در این دیدار حمید خدادادی رئیس و حسین حسین زرگری عضو هیئت مدیره شرکت فجر اعتبار و مدیران امور حقوقی و املاک و حسابرسی شرکت صنایع شیر ایران نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها