او نیاید سریع سرمربی جدید معرفی می‌شود

صالحی‌ امیری: مهدوی‌کیا قراردادی با فدراسیون ندارد

مسئله اصلی که صحبت کردیم این است که در بحث تداوم حضور مهدوی‌کیا و دستیارانش در تیم امید ابهام است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در بحث تداوم حضور مهدوی‌کیا و دستیارانش در تیم امید ابهام وجود دارد و قراردادی امضا نشده است. 
 سیدرضا صالحی‌ امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه با کامرانی‌فر برای موضوع تیم فوتبال امید، گفت: سعی می‌کنیم به زودی مسئله تیم امید را حل کنیم. امروز با کامرانی‌فر جلسه داشتیم. برای ما اهمیت دارد که ثبت نام تیم امید برای بازی‌های آسیایی زود انجام شود و تیم فعالیت خود را آغاز کند و برای المپیک پاریس آماده شود و بعد از نیم قرن طلسم بشکند.

وی تاکید کرد: مسئله اصلی که صحبت کردیم این است که در بحث تداوم حضور مهدوی‌کیا و دستیارانش در تیم امید ابهام است و قطعیت وجود ندارد و قرارداد امضا نشده و وی و دو دستیارش حضور فعال در کنار تیم امید ندارند. هفته آتی برای ادامه روند حضور سرمربی و دستارانش جلسه با فدراسیون داریم. قرار شد کامرانی‌فر با مهدوی‌کیا صحبت کند و اگر برای حضور کامل کنار تیم آمادگی دارد، تصمیم گرفته شود چون حضور او کمرنگ است و اگر آمادگی ندارد سریع سرمربی جدید را معرفی کنند.

صالحی‌ امیری گفت: مسئولیت هدایت، نظارت و امور فنی تیم‌های ملی با فدراسیون فوتبال است و ما  نقش حمایتی داریم و در فرایند انتخاب سرمربی، سازماندهی و هدایت تیم‌ها دخالتی نداریم‌. این رویه کمیته بوده و ما آن را دنبال می‌کنیم. ظرفیت‌ها در اختیار فدراسیون فوتبال است و حمایت ما مالی و حقوقی و معنوی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها