امین قاسمی نژاد به دنبال جدایی از استقلال

این بازیکن درخواست جدایی خود را به دست مدیران باشگاه رسانده و اتفاقا استقلالی ها نیز مشکلی برای جدایی او ندارند.

امین قاسمی نژاد به دنبال جدایی از استقلال

در شرایطی که امین قاسمی نژاد در دیدار برابر هوادار به میدان رفت و با گرفتن یک پنالتی و مهیا کردن چند فرصت خوب گلزنی برای هم تیمی هایش به نظر می رسید بتواند نظر مثبت کادرفنی را جلب کند، اما نیمکت نشینی او برابر پیکان در جام حذفی نشان داد که فرهاد مجیدی اعتماد بیشتری روی رقبای قاسمی نژاد در پست او دارد.

این بازیکن که در تابستان و در انتقالی جنجالی به استقلال پیوست، نتوانسته است نظر مثبت کادرفنی را به دست بیاورد و پس از جذب عزیزبک آمانوف ازبکستانی که توانایی بازی در پست وینگر را نیز دارد، قاسمی نژاد به این نتیجه رسیده است که فرصتی برای بازی در ترکیب تیمش به دست نمی آورد و در پی جدایی از این تیم است.

به همین دلیل این بازیکن درخواست جدایی خود را به دست مدیران باشگاه رسانده و اتفاقا استقلالی ها نیز مشکلی برای جدایی او ندارند اما در این میان قاسمی نژاد قصد دارد تا به صورت قرضی از جمع آبی های پایتخت جدا شود و فصل بعد دوباره به این تیم بازگردد اما استقلالی ها تنها در صورت جدایی قطعی او و تسویه مالی، حاضر به صدور رضایت نامه این بازیکن هستند.

اتفاقی که برای رشید مظاهری نیز رخ داد و او با بخشیدن مطالباتش، از استقلال جدا شد و به سپاهان پیوست و اکنون مدیران باشگاه نیز به دنبال تکرار همین اتفاق برای قاسمی نژاد هستند تا پس از توافقات مالی، اجازه جدایی این بازیکن را صادر کنند.

با جذب عزیزبک آمانوف، اکنون استقلال بازیکنانی مانند امیرحسین حسین زاده، امیرعلی صادقی، سبحان خاقانی و کوین یامگا را در پست وینگر در اختیار دارد و با توجه به این ترافیک شدید، عملا قاسمی نژاد شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیمش ندارد و به دنبال جدایی از استقلال است. باید دید در فاصله کمی تا پایان بازار نقل و انتقالات، دو طرف به توافق دست خواهند یافت یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها