سکانس آخر فرهاد مجیدی + عکس

با شکست مقابل تراکتورسازی و از دست رفتن جام فهرمانی، فرهاد مجیدی نیز با این تیم وداع کرد.

سکانس آخر فرهاد مجیدی + عکس

به گزارش "مستقل آنلاین"، دیدار فینال جام حذفی نیز به پایان رسید و تراکتورسازی توانست به لطف درخشش دیوانه کننده اش در نیمه نخست، جام قهرمانی را به تبریز ببرد و کامبک شاگردان مجیدی نیز ناقص ماند.
در این دیدار، استقلال در نیمه نخست به شدت ضعیف و بی برنامه ظاهر شد و 3 بار توسط خانزاده، دژاگه و ایمانی روی اشتباهات عجیب حسینی دروازه اش را باز شده دید تا نیمه اول با نتیجه عجیب 3 بر صفر به سود تراکتور به پایان برسد.


اما در نیمه دوم و با تعویض خوب مجیدی و ورود ارسلان مطهری، ورق کاملا برگشت و استقلال با حملات بی شمار و دامنه دارش بر روی دروازه تراکتور، توانست توسط قایدی و مطهری اختلاف را به حداقل برساند ولی در زدن گل سوم و بازگشت دراماتیکش به بازی، ناکام ماند.


موقعیت های پرتعداد استقلالی ها در این بازی از دست رفت که یکبار ضربه دیدنی قایدی را میثم تیموری از روی خط برگرداند و ضربه سر ارسلان مطهری نیز به تیرک دروازه برخورد کرد تا شانس نیز با استقلالی ها یار نباشد.


با اتمام این بازی، پرونده فرهاد مجیدی نیز در استقلال بسته شد. مجیدی که در هفته های پایانی لیگ هیجدهم و پس از شکست استقلال در مقابل شهرخودرو در شهر مشهد جایگزین وینفرد شفر شد، حالا خودش نیز در همین شهر و در همین ورزشگاه برای آخرین بار روی نیمکت استقلال نشست تا وداع تلخی با این تیم داشته باشد.

حاشیه ها و درگیری های خارج از زمین بین کادرفنی استقلال و مدیران این تیم، یکی از مهمترین عوامل از دست رفتن تمرکز تیمی آبی پوشان در این بازی بود که می شد این عدم هماهنگی و شکست روحی را در نیمه نخست دیدار مقابل تراکتور مشاهده کرد. فرهاد که وعده قهرمانی در جام حذفی را به هواداران استقلال داده بود، پیش تر اعلام کرد که این دیدار، آخرین حضور او بر روی نیمکت آبی پوشان خواهد بود تا بدین ترتیب مجیدی یک خداحافظی تلخ با استقلالی ها داشته باشد.


به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا احمد سعادتمند با خبر بازگشت استراماچونی که هواداران استقلال منتظر شنیدن آن هستند، می تواند باعث فراموشی تلخی این شکست شود یا گزینه ایرانی جایگزین مجیدی خواهد شد؟ تکلیف نیمکت استقلال نیز در طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

 

منبع :ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها