واکنش عجیب بیل به تحقیر رئال مادرید؛ بی‌خیال، شوخ و خنده‌رو!

رفتار گرت بیل بازیکن ولزی در جریان شکست تحقیرآمیز رئال مادرید مقابل اتلتیکو، هواداران را بهت زده کرده است.

واکنش عجیب بیل به تحقیر رئال مادرید؛ بی‌خیال، شوخ و خنده‌رو!

 

گرت بیل که امروز یا فردا انتقالش به تیم جیانگسو سونینگ در لیگ چین را نهایی کرده، در شبی که احتمالا آخرین بازیش در پیراهن رئال مادرید را داشت به هیچ وجه به نتیجه بازی رئال و اتلتیکو اهمیتی نمی‌داد. در حقیقت برای بازیکن ولزی گویی هیچ اهمیتی نداشت که رئال یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخش را تجربه کرده و با هفت گل توسط تیم همشهری در هم کوبیده شده است.

در تصاویر تلویزیونی به وضوح می‌شد گرت بیل را دید که می‌خندد و شوخی می‌کند. گویی که این شکست سنگین و تحقیرآمیز برای او هیچ اهمیتی ندارد. هر چند که بیل در مسیر جدایی از رئال مادرید است، اما برای هواداران این تیم قابل درک نیست که چطور بازیکنی که سال‌ها در رئال بوده، این گونه نسبت به نتیجه و شرایط تیمش بی خیال است.

بیل در این بازی در دقیقه ۶۲ در حالی وارد زمین شد که رئال با نتیجه شش بر یک از حریف عقب بود. او می‌خندید و خوشحال بود. در تصاویر دیگری که از بازیکن ولزی شکار شده، او در دقیقه ۷۱ و در لحظه‌ای که نتیجه هفت بر یک به سود اتلتیکوست، باز هم می‌خندد و بی خیال است.

به هر صورت بیل پس از شش فصل حضور در رئال مادرید باید فوتبالش را در لیگ چین ادامه بدهد. به نظر می‌رسد بازیکن ولزی از این که قرار است در سه فصل از تیم جیانگسو سونینگ ۷۵ میلیون یورو دریافت کند، راضی و خوشحال است.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها