کلانتری: باید خارج از شیراز بازی کنیم

من و باشگاه در حال پیگیری هستیم که انشاالله تا آنجا که توان داریم، تیم را تقویت کنیم.

کلانتری: باید خارج از شیراز بازی کنیم

 فجر سپاسی تقریباً جزو تیم‌های فعال در نقل و انتقالات با جذب سه بازیکن تا به این‌جای کار به‌شمار می‌رود علی کلانتری در این مورد به خبرنگار ما گفت: تا این لحظه میلاد کمندانی، رضا علیاری و دانیال کردستانی را ‌ جذب کرده‌ایم و هنوز هم در دو، سه پست تخصصی به بازیکن نیاز داریم تا تیم‌مان تقویت بشود. ظرف دو، سه روز آینده تکلیف بازیکنان دیگری که قرار است جذب کنیم مشخص می‌شود. با بازیکنان و باشگاه‌های دیگر صحبت کردند و آن کسانی که به شرایط ما نزدیک بودند و احتیاج داشتیم را جذب کردیم انشاالله که به‌خوبی برای نیم فصل دوم تقویت شویم.


او در مورد لیست خروجی ادامه داد: تا الان چیزی تحت‌عنوان لیست خروجی نداشتیم و شاید تا یکی دو روز آینده معاوضه صورت بگیرد.


سرمربی فجر در مورد جلسه مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه که خروجی آن تقویت فجر برای بقا بود عنوان کرد: جلسه خیلی خوبی بود و خود من هم حضور داشتم، این جلسه برای تقویت تیم بود. همان‌طور که می‌دانید کار در نیم‌فصل دوم سخت است و خروجی این جلسه عالی بود و بعد از آن جلسه شخص من و باشگاه در حال پیگیری هستیم که انشاالله تا آنجا که توان داریم، تیم را تقویت کنیم.

کلانتری در مورد وضعیت زمین عنوان کرد: فدراسیون اعلام کرده بود با توجه به شرایط زمین حافظیه نمی‌توانیم در شیراز بازی کنیم و قطعا اگر زمین خوبی داشته باشیم بچه‌ها راحت‌تر فوتبال بازی می‌کنند. ورزشگاه پارس که امسال آماده نمی‌شود و ما حتماً باید به استان دیگری برویم. باشگاه دارد پیگیری می‌کند تا ببینیم در کدام استان می‌توانیم بازی کنیم زیرا فدراسیون اعلام کرده باید در نیم فصل دوم بازی‌های‌مان را در یک زمین دیگر انجام بدهیم. مشکل زمین را از اول فصل تا الان داشتیم. امیدواریم پیگیری‌های باشگاه به نتیجه برسد و در یک استان دیگر کار کنیم. اینکه میزبانی از ما گرفته شود اصلا جالب نیست ولی چاره‌ای نداریم.


وی در مورد صحبت مدیر عامل مبنی بر اینکه مصاحبه‌اش در خصوص حسین مرادمند و سیاوش یزدانی که قرار بود‌ سرباز شوند سوء تفاهم بوده توضیح داد: این موضوع را به دست خود باشگاه سپردیم تا ببینیم وضعیت این دو بازیکن واقعاً به چه شکل است؟ اگر سرباز بشوند که وضعیت فرق دارد ولی حالا که دارند بازی می‌کنند لابد ‌مشکلی ندارد. باشگاه باید پیگیری کند و هر اتفاقی بیفتد ما احترام می‌گذاریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم با بازیکنان نیم فصل اول و کسانی که اضافه می‌شوند پرقدرت‌تر ادامه بدهیم و فصل را به خوبی تمام کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها