نوازی: حکم استیناف به کسی ربطی ندارد

وقتی حکمی صادر می‌شود چرا باید این‌قدر جنجال به پا کنند! اصلاً فکر نمی‌کنم به کسی ربطی داشته باشد که کمیته استیناف چه رأیی صادر کرده است.

نوازی: حکم استیناف به کسی ربطی ندارد
پیش‌بینی می‌شد رأی کمیته استیناف هر چه که باشد معترضان خاص خودش را داشته باشد، اما از آنجایی که کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید کرد، باشگاه پرسپولیس و گل‌گهر به این رأی اعتراض کردند، باشگاه گل‌گهر در بیانیه تندی به کمیته استیناف تاخت و مدعی شد که به CAS شکایت خواهند کرد، در این میان اما هم باشگاه گل‌گهر و هم باشگاه پرسپولیس یادشان رفت که دو باشگاه سپاهان و پیکان هم از این پرونده 3 امتیاز سود برده‌اند و سود امتیازی استقلال کمتر بوده است، اما این دو باشگاه فقط تمام نگاه خود را متوجه تیم استقلال کردند و علیه رأی کمیته استیناف به خاطر سود بردن تیم استقلال موضع گرفتند! در خصوص جنجال‌های اخیر که بواسطه رأی کمیته استیناف به پا شد و همچنین شرایط خوبی که استقلال در جدول مسابقات لیگ برتر دارد به سراغ محمد نوازی رفتیم؛ هافبک سابق استقلال که در زمان حضورش در مستطیل سبز به محمد بکام معروف بود.
 
کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید کرد و در نهایت استقلال صدرنشین ماند، به همین دلیل دو باشگاه پرسپولیس و گل‌گهر علیه استقلال و رأی استیناف بیانیه صادر کردند! نظر شما در این خصوص چیست؟
وقتی حکمی صادر می‌شود چرا باید این‌قدر جنجال به پا کنند! اصلاً فکر نمی‌کنم به کسی ربطی داشته باشد که کمیته استیناف چه رأیی صادر کرده است. فکر می‌کنم این ماجرا فقط شیطنت رقبا است و می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. همیشه این مشکلات و حاشیه‌سازی‌ها وجود دارد. بهتر است رقبا به جای این حاشیه‌سازی‌ها به فکر امتیاز داخل زمین باشند. استقلال تیم کوچکی نیست که لنگ یکی و دو امتیاز باشد. استقلالی‌ها هم باید در این میان باهوش باشند و در نیم فصل دوم بهتر عمل کنند چون حتماً کارشان سخت‌تر می‌شود.
استقلال بازی با هوادار را در پیش دارد، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
 هوادار تیم خوبی است و خیلی جوان و جنگنده است، همان‌طور هم که گفتم تیم‌ها در نیم فصل دوم حواس‌شان بیشتر جمع است و این کار تیم استقلال را سخت می‌کند. امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم قطعاً سخت‌تر خواهد بود.
در فصل جاری استقلال رکورد بهترین خط دفاع را از آن خود کرده است، نظرتان در خصوص عملکرد مدافعان استقلال چیست؟
 درست است بهترین خط دفاع از آن استقلال است اما من فکر می‌کنم هنوز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و باید استقلالی‌ها تلاش‌شان را بیشتر کنند.
هواداران استقلال از این نکته ناراحت هستند که استقلال بهترین خط دفاع لیگ را دارد و تاکنون صدرنشین مسابقات بوده اما نماینده‌ای در بین ترکیب اصلی تیم ملی ندارد!
 حق دارند ناراحت باشند. طبیعتاً همیشه سلیقه سرمربی تیم حرف اول می‌زند، اما وقتی تیمی شرایط خوبی دارد معقول نیست که فقط یک نماینده ملی‌پوش داشته باشد و آن هم بازی نکند. این مسأله دیگر سلیقه سرمربی نیست و یکسری حاشیه‌ها باعث شده که بازیکنان استقلال را از ترکیب تیم ملی دور کنند. فکر می‌کنم با یکسری شیطنت‌ها استقلالی‌ها را از تیم ملی دور کرده‌اند.
شما هم معتقدید که شخصی به سرمربی تیم ملی خط می‌دهد؟
 نمی‌دانم، اما زمانی هم که خود ما بودیم این مسائل بود و حالا به خاطر فضای مجازی و همچنین دلال‌ها بیشتر شده. یکسری‌ها می‌خواهند بازیکنان خودشان را به تیم ملی تحمیل کنند. این اختلاف‌نظرها به تیم ملی ما لطمه می‌زند و در این میان استقلال ضرر کرده است.
شما هم مثل یکسری از کارشناسان معتقدید که استقلال با وجود صدرنشینی اما خوب بازی نمی‌کند؟
 بله، البته شاید دوستان باز هم از ما ناراحت شوند اما من هم معتقدم استقلال نیاز به کار بیشتری دارد. یکسری از بازیکنان این تیم مثل مهدی‌پور دارند خیلی خوب کار می‌کنند و عملکرد سیاوش را می‌پسندم، اما با وجود بازیکنانی که در فصل جاری خیلی خوب کار کردند اما استقلال نیاز دارد برای نیم فصل دوم تلاش بیشتری کند تا علاوه بر نتیجه گرفتن شاهد بازی زیبا نیز از این تیم باشیم.
استقلال در فصل جاری پتانسیل قهرمان شد را دارد؟
 استقلال در نیم فصل اول قهرمان شد و توقعات را بالا برد و حالا هم باید با تلاش بیشتر بتواند در نیم فصل دوم خودش را به سکوی قهرمانی برساند. هواداران استقلال بعد از چند سال به این قهرمانی نیاز دارند و این حق هواداران استقلال است.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها