سود ۱۰ میلیاردی استقلال بابت جدایی مظاهری!

برخى از هواداران استقلال بر این باور هستند که این باشگاه نباید مظاهرى را به سپاهان واگذار مى‌کرد.

سود ۱۰ میلیاردی استقلال بابت جدایی مظاهری!

برخى از هواداران استقلال بر این باور هستند که این باشگاه نباید مظاهرى را به سپاهان واگذار مى‌کرد اما صدرنشین جدول لیگ چرا با این انتقال موافقت کرد؟
آنچه مسلم است مظاهرى حاضر به انتقال به فولاد نبود و تقریبا هیچ باشگاه دیگرى به جز فولاد، سپاهان، گل‌گهر و البته پرسپولیس توان پرداخت دستمزد او را نداشت، پس سه راه حل براى استقلالى‌ها باقى مى‌ماند.
اول اینکه مظاهرى را حفظ مى ‌کردند‌؛ راهى که با احتساب حدود ٥ میلیارد مطالبات قبلى و نزدیک به ۵ میلیارد از دستمزد باقی‌مانده این فصل تقریبا نزدیک به ١٠ میلیارد براى استقلال هزینه داشت. ١٠ میلیارد براى دروازه‌بانی که مجیدى به او اعتقاد نداشت و در نیم فصل اول تنها یک بار آن‌هم به‌عنوان یار تعویضی به میدان رفت و شاید در نیم فصل دوم هم چنین سرنوشتى برایش تکرار مى‌شد.
راه دوم این بود که استقلال مطالبات رشید و دستمزد او را به موقع پرداخت نمى‌کرد؛ مظاهرى ٢٣ دى ماه اخطار فسخ قرارداد را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارائه داده بود و اگر تا ٢٣ بهمن بخش دیگرى از مبلغ قراردادش را دریافت نمى‌کرد با فسخ قرارداد هم مى‌توانست کلیه مطالباتش را با شکایت از استقلال دریافت کرده و همان هزینه ۱۰ میلیاردى را به این باشگاه تحمیل کند و هم با در دست داشتن رضایت‌نامه به هر باشگاهى که مایل بود حتى پرسپولیس ملحق شود!
راه حل سوم براى آبى‌ها موافقت با جدایى مسالمت آمیز رشید بود که البته بدون دریافت مبلغى به‌عنوان رضایت‌نامه و یا امکان معاوضه با بازیکنى از سپاهان انجام شد اما سود استقلال از این معامله که به اندازه دریافت مبلغ رضایت‌نامه ارزش داشت کاهش ۱۰ میلیارد از هزینه‌هاى فصل جارى این باشگاه براى پرداخت به مظاهرى بود که ظاهرا تصمیم درست و عاقلانه‌اى به نظر مى‌رسید و در واقع آبى‌ها چاره‌اى به جز موافقت با این انتقال نداشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها