تعریف باورنکردنی هافبک پرسپولیس از استقلال+عکس

ستاره ملی پوش پرسپولیس گفت: از لحاظ افتخارات بین المللی (آسیا)، استقلال از همه باشگاه های ایران پرافتخارتر است و قدیمی تر از بقیه.

تعریف باورنکردنی هافبک پرسپولیس از استقلال+عکس

بشار رسن هافبک ملی پوش عراقی پرسپولیس در لایو اینستاگرام گفتگویی با خبرنگاری از کشورش داشت. او گفت: کرونا تنها در ایران نیست بلکه تمام دنیا از عراق تا اروپا درگیر این ویروس هستند. تنها راه برای رهایی از این بحران در خانه ماندن است.

رسن درباره اینکه می توانست بعد از 6 ماه عدم پرداخت مطالباتش قراردادش را فسخ کند، اظهار داشت:  مدیران پرسپولیس همیشه در رسانه ها اعلام می کنند که رسن بازیکن با اخلاقی است و وعده هایی می دهند. صادق باشیم. من هم مثل تمام فوتبالیست ها یک بازیکن حرفه ای هستم و مدیر برنامه دارم. نمی توانم با وعده و تعارف در اینجا بازی کنم. باید دستمزد بازیکنان به صورت منظم و درست پرداخت شود. اکنون از عربستان، امارات و اروپا پیشنهاد دارم. باید بررسی های لازم را انجام دهم تا تصمیم گیری کنم.

پرسپولیس از لحاظ هواداری در صدر باشگاه های ایران قرار دارد. این باشگاه بازیکنان بزرگی در تاریخش مثل علی دایی و علی کریمی دارد. استقلال دومین باشگاه پرطرفدار است. از لحاظ افتخارات بین المللی (آسیا)، استقلال از همه باشگاه های ایران پرافتخارتر است و قدیمی تر از بقیه. سپاهان اصفهان هم از پرهوادارترین تیم های ایران است.

 
 
 
 
ارسال نظرات
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها