هاشمیان: باید با تیم‌های‌ بزرگ دنیا بازی کنیم

قطعا بازی مقابل تیم‌های بزرگ ما را بهتر آماده برای بازی‌های رسمی در جام جهانی می‌کند.

هاشمیان: باید با تیم‌های‌ بزرگ دنیا بازی کنیم

 وحید هاشمیان یکی از چهره‌های آماده در دوئل تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی بود، دوئلی که به یاد سالگرد علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار شد؛ هاشمیان که در این مسابقه موفق به گلزنی هم شد، بعد از پایان مسابقه در ورزشگاه آزادی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

مهاجم سابق فوتبال ملی ایران درباره مسابقه برگزار شده گفت: بازهم به خانواده آقای میناوند و انصاریان تسلیت می‌گویم، جایشان خیلی خالی بود؛ دو بازیکنی بودند که همه از آن‌ها به نیکی یاد می‌کنند و روحشان شاد باشد. بازی نمادینی بود که به احترام این دو بزرگوار و هم‌چنین شهدای سلامت برگزار شد و انشالله از این اتفاقات بیشتر بیفتد و بشود به نحو شایسته‌ای از خانواده آن‌ها تقدیر شود.

وحید هاشمیان در واکنش به نیاز تیم ملی به بازی‌های تدارکاتی درجه یک برای حضور در جام جهانی پاسخ داد: در گذشته مربیان برای تیم ملی زحمت کشیدند و ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم، الان هم سریع‌ترین صعود انجام شده اما ما نیاز به بازی‌های تدارکاتی خیلی خوب داریم. قطعا بازی مقابل تیم‌های بزرگ ما را بهتر آماده برای بازی‌های رسمی در جام جهانی می‌کند. فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی و آقای اسکوچیچ به این مسئله فکر می‌کنند و از همین حالا باید درباره بازی تدارکاتی کارها آغاز شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها