می‌توانیم در جام جهانی موفق باشیم

چنگیز: مجیدی روزهای سختی در پیش دارد

چند بازی آینده ایران برابر امارات، لبنان و سوریه می‌تواند محک خوبی برای بازیکنانی باشد که کمتر به بازی گرفته شده اند.

چنگیز: مجیدی روزهای سختی در پیش دارد

مهاجم پیشین تیم ملی با بیان اینکه باید بازی‌های تدارکاتی قوی و امکانات خوبی را برای تیم ملی فراهم کنیم، گفت: اگر این اتفاقات رخ دهد می‌توانیم در جام جهانی موفق باشیم.

عبدالعلی با اشاره به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی قطر گفت: کار اصلی تیم ملی از الان شروع شده است. چند بازی آینده ایران برابر امارات، لبنان و سوریه می‌تواند محک خوبی برای بازیکنانی باشد که کمتر به بازی گرفته شده اند. این یک پوئن مثبت برای تیم ملی است. اسکوچیچ می‌تواند تمامی بازیکنانش را ارزیابی کرده و با توجه به زمانی که تا شروع جام جهانی باقی مانده او باید بهترین‌ها را برای قطر انتخاب کند.

مهاجم پیشین تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه فاکتورهایی می‌تواند ضامن موفقیت‌های تیم ملی در جام جهانی باشد؟ تاکید کرد: در حال حاضر صعود ما قطعی شده است. فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و نهادهای مرتبط باید دست به دست هم داده و با یک برنامه ریزی دقیق آماده باشند تا بتوانیم شاهد حضور یک تیم پرقدرت در جام جهانی باشیم. تیم ملی ما نیاز به تدارکات فوق العاده دارد، بازی‌های تدارکاتی خوب با تیم‌های معتبر دنیا. امیدوارم سراغ تیم‌هایی نرویم که بازی با آنها هیچ ارزش فنی برای فوتبال ما ندارد. لازم است با تیم‌های اروپایی بازی کنیم تا بازیکنان ما با آنها رودررو شده و یک محک جدی بخورند ضمن اینکه تا اعزام تیم ملی به جام جهانی نیاز به اردوهای پی در پی است تا بازیکنان در اردو حاضر شده تا زیر نظر کادر فنی تمرین کنند.

چنگیز در ادامه خاطرنشان کرد: به طور حتم انگیزه‌های بازیکنان داخلی و خارجی بیشتر شده است. هر کس بهتر کار کند به طور حتم در اردوهای تدارکاتی حضور خواهد داشت. کادر فنی باید تمام بازی‌های داخلی و خارجی را به طور کامل زیر نظر داشته باشد تا بهترین‌ها از چشم کادر فنی دور نمانند.

مهاجم پیشین تیم ملی درباره شروع دوباره لیگ برتر و دیدار استقلال و هوادار که روز جمعه برگزار خواهد شد، یادآور شد: استقلال روند رو به بردی داشت اما شیوع کرونا نوار پیروزی‌های آبی پوشان را قطع کرد و حالا استقلال باید بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات خود را آماده دیدار برابر هوادار کند. فرهاد مجیدی روزهای سختی در پیش دارد او می‌داند از لحاظ روحی، روانی و فنی تیمش را به شرایط ایده آل برساند. شاید اگر لیگ تعطیل نمی‌شد استقلال می‌توانست به راحتی هوادار و پیکان را شکست دهد اما اکنون شرایط فرق کرده است.

وی در ادامه گفت: تیم هوادار با هدایت رضا عنایتی که خود سال‌ها در استقلال بازی می کرده می‌خواهد مانع پیروزی استقلال شود. عنایتی استقلال را به خوبی می‌شناسد. بنابراین جدال عنایتی و مجیدی که روزی همبازی بوده اند حالا به عنوان دو سرمربی تماشایی خواهد بود اما اعتقاد دارم با توجه به تجربه بالای بازیکنان استقلال آبی‌ها می‌توانند هوادار را شکست داده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها