غیبتم در تمرینات نفت مسجدسلیمان با هماهنگی فکری بود

بلبلی: تراکتور می‌تواند مرا به روزهای اوج برساند/

چهار پیشنهاد خوب داشتم، اما با چند نفر مشورت کردم و در نهایت با تراکتور قرارداد بستم. بابت انتخاب این تیم بزرگ و پُرطرفدار خوشحال هستم.

بلبلی: تراکتور می‌تواند مرا به روزهای اوج برساند/

هافبک تیم تراکتور تبریز، مصدومیت را دلیل اصلی غیبت خود در تمرینات نفت مسجدسلیمان دانست.

محمد بلبلی درباره دلایل جدایی خود از تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بندی در قرارداد من وجود داشت که اگر 50 درصد قراردادم تا نیم‌فصل و نیز مطالبات فصل گذشته‌ام پرداخت نشود، می‌توانم قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کنم. من هم در شرایط سختی بودم و نیاز به پول داشتم. وقتی باشگاه به تعهداتش عمل نکرد، تصمیم به جدایی گرفتم.

وی در مورد سرنوشت مطالباتش از باشگاه نفت مسجدسلیمان و اینکه مسئولان این باشگاه گفته‌اند بابت ترک تمرینات از وی شکایت خواهند کرد، به تسنیم گفت: هنوز در مورد مطالباتم تصمیم نگرفته‌ام. در خصوص شکایت هم باید بگویم که من مصدوم بودم و با هماهنگی محمود فکری در تمرینات شرکت نکردم. با او تماس گرفتم و شرایطم را توضیح دادم. فکری هم گفت که مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و هر زمان که مصدومیتم برطرف شد، در تمرین شرکت کنم.

هافبک جدید تراکتور راجع به انتخاب این تیم تصریح کرد: من چهار پیشنهاد خوب داشتم، اما با چند نفر مشورت کردم و در نهایت با تراکتور قرارداد بستم. بابت انتخاب این تیم بزرگ و پُرطرفدار خوشحال هستم. هدف من درخشش در تراکتور است و این تیم می‌تواند مرا به روزهای اوج برساند. دوست دارم بازی‌های تأثیرگذاری انجام بدهم و بعد از درخشش با تراکتور لژیونر شوم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها