نوری: در مورد سرمربی تیم نمی‌توانم نظر بدم

مربی تیم پارس جنوبی گفت: در مورد سرمربی تیم نمی‌توانم نظر بدم و در حیطه مدیریت است.

نوری: در مورد سرمربی تیم نمی‌توانم نظر بدم

مهدی نوری در نشست خبری بعد از پس از پیروزی سه بر یک مقابل تیم پیکان، اظهار داشت: در مورد سرمربی تیم نمی‌توانم نظر بدم. در حیطه مدیریت است. من یک چیزی را باید بگویم. از زمانی که کمالوند رفته به بنده واگذار شده است. زمان کم بود اما هرچه داشتیم را در اختیار بازیکنان گذاشتیم. بازی قبلی داور اشتباه کرد و ما گل خوردیم. در این بازی از لحاظ فنی تیم پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم. چیزهایی که از بچه‌ها خواسته بودیم را انجام دادند. اگر چیزی هایی که ما از بازیکنان بخواهیم می‌توانیم نتیجه بگیریم. روی نیمکت کسی را نداشتیم و کلا 14 نفر بودیم. 

مربی تیم پارس جنوبی افزود: تا آنجایی که اطلاع دارم ترکمان رفته یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرده است. باشگاه 50 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است. به خاطر اینکه دو اسپانسر داشتیم برخی‌ها پول دریافت نکردند اما به آنها نیز پرداخت می‌شود. قرار است ترکمان برگردد دیروز هم گفتم اگر در تمرینات امروز ما حضور پیدا می‌کرد نمی‌توانستیم از او در ترکیب استفاده کنیم. حق باشگاه است که این بازیکن را نگه دارد. او یکی از بازیکنان خوب ما است.

وی در پاسخ به این سؤال که برنامه شما برای ادامه کار چیست، گفت: فعلاً که ما سرمربی نداریم و قرار است تیم چند روز استراحت کند و بعد از آن تمرینات را شروع کنیم. مسئولیت فنی تیم با بنده و عرفان جم‌رتبه است. اگر سرمربی معرفی شود او تصمیم می‌گیرد که چه کار کند وگرنه ما تمرین می‌دهیم. قرار است سرمربی جدید معرفی شود اگر نشود ما ناچاریم تمرین دهیم.

نوری گفت: ما امروز دفاعی بازی نکردیم ما نسبت به آن ابزاری که داریم در زمین بازی می‌کنیم اگر بازیکن زیادی داشتیم در خط حمله کار می‌کردیم. نگاه کنید در خط حمله چند نفر داریم؟ اگر بازیکنان‌مان بودند به ما کمک می‌کردند. به غیر از این فعلاً چاره‌ای نداریم.

مربی تیم پارس جنوبی افزود: جا دارد اینجا از بازیکنان تیم تشکر کنم. در این یکی دو روز گذشته اتفاقاتی افتاد که بازیکنان از لحاظ روحی جایگاه خوبی نداشت. با آنها صحبت کردیم تا شرایط روحی خوبی داشته باشند. ضمن اینکه امروز جای کمالوند خالی بود. او سرمربی تیم بود دوست داشتیم امروز کنار تیم باشد. همه آنهایی که زحمت کشیده‌اند برای این تیم از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم کمالوند هرجا می‌رود موفق باشد. از همه تماشاگران که آمدند تشکر می‌کنم. امیدوارم در باز‌های آینده ما را حمایت کنند تا تیم موفق شود.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها