قلعه‌نویی تا مرز سکته رفت

سعید صادقی: قـول می‌دهـم دوباره مدعی شویم

بازیکنان ما به این باور رسیده‌اند تا زمانی که داور سوت پایان بازی را نزده شانس رسیدن به گل را داریم.


سعید صادقی: قـول می‌دهـم دوباره مدعی شویم
چپ و راست برایش فرقی ندارد و هر جا که مربی بخواهد بازی می‌کند. سعید صادقی هافبک گل‌گهر بدون تردید یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ بیست و یکم است. با اینکه سه بازی این تیم را کمیته انضباطی 3-صفر اعلام کرد اما او اعتقاد دارد که همچنان این توانایی و شایستگی را دارند که دوباره به جمع مدعیان اضافه شوند.
 
شما به عنوان مؤثرترین بازیکن تیم‌تان انتخاب شده‌اید.
از این بابت تشکر می‌کنم اما واقعیت تیم ما این است که اگر من گل می‌زنم همه خوشحال می‌شوند. شاید بقیه بچه‌ها هم می‌توانستند انتخاب شوند. در تیم ما همه برای هم بازی می‌کنند.
فقط یک باخت مقابل فولاد داشتید، آن هم در سیرجان.
در شروع این بازی مثل تمام بازی‌های دیگر دوست داشتیم که خیلی زود به گل برسیم. اما از دقیقه بیست بود که ده نفره شدیم و این مسأله یک مقدار کار ما را سخت کرد. اما اگر بازی را دیده باشید ما حتی یک فرصت نصف و نیمه هم با همه احترامی که برای تیم فولاد قائل هستیم به آنها ندادیم. به هر حال فوتبال همین است و بعضی وقت‌ها توپ‌های‌تان گل نمی‌شود. تیم ما طوری بازی می‌کند که همه از دیدن بازی‌هایش لذت می‌برند.
برخی بر این باورند که تیم پرمهره و پرامکانات گل‌گهر باید هم خوب نتیجه بگیرد.
اینکه مردم علاقه‌مند به فوتبال چنین دیدگاهی را نسبت به ما دارند جای بسیار خوشحالی است. امیرخان حرف خیلی خوبی می‌زند و می‌گوید سازمان لیگ تمام قراردادها را رسانه‌ای کند تا مشخص شود کدام تیم‌ها متول هستند و قرارداد بالا بسته‌اند. شاید هم تیم‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند از ترس‌شان است. فصل قبل ما به خاطر تفاضل گل سهمیه نگرفتیم و همه رزومه سرمربی ما را می‌دانند. ایشان هر جا بوده، هم تیم‌هایش مدعی بودند و هم فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند.
رأی نهایی کمیته استیناف هم اعلام و هر سه بازی‌تان 3-صفر شد.
روحیه ما که تا قبل از اعلام رأی از بین رفته بود حالا با این اتفاق به قول معروف کاملاً روحیه‌مان افتاد. من با بازیکنان این سه تیم که حرف می‌زدم خودشان می‌گفتند حق شما نیست که بازنده اعلام‌تان کنند. الان هم دست‌مان بسته است و کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.‌ اگر یک امتیاز بود می‌شد تحمل کرد اما این شرایط کار را سخت‌تر می‌کند. ما خیلی امیدوار بودیم که رأی کمیته انضباطی برگردد اما...
اما چه؟
اما به شما قول می‌دهم همان‌طور که به خانواده‌ام قول دادم ما باز هم جزو مدعیان خواهیم بود و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. شک نکنید که ما برای اثبات خودمان و اینکه به بعضی تیم‌ها بگوییم لیاقت‌مان بیشتر از ا‌ینها است جبران می‌کنیم تا در نهایت گل‌گهر در جایگاه خوبی قرار بگیرد و دل هوادارانش شاد شود.
دلیل حذف‌تان مقابل نساجی هم همین رأی کمیته انضباطی بود؟
حتماً تأثیر داشت و نمی‌توانست جز این باشد. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم و امتیاز می‌گیریم اما یکدفعه هفت امتیاز کم می‌شود، آن هم در بازی‌هایی که حق‌مان پیروزی بود. باور کنید امیرخان را به مرز سکته رساندند.
شاکری را هم که در ابتدای فصل از دست دادید؟
بدشانسی بزرگی بود. یونس خیلی سرحال و آماده بود، واقعاً چشم خورد. شاکری خیلی می‌توانست هم به خودش هم به تیم کمک کند. امیدوارم این اتفاق و این مدل مصدومیت برای دشمن آدم هم نیفتد.
تیم شما در 15 دقیقه ابتدایی بازی‌هایش گل نمی‌خورد.
هدف اصلی ما گل نخوردن در بازی‌ها است. بازیکنان ما به این باور رسیده‌اند تا زمانی که داور سوت پایان بازی را نزده شانس رسیدن به گل را داریم.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها