مشکل فکری به زودی حل می‌َشود

طبق گفته‌های فریبرز محمودزاده با صدور یک معرفی نامه از سوی مسئولان نفتی یا ورزشی استان، این مشکل برطرف خواهد شد.

مشکل فکری به زودی حل می‌َشود

مساله حق امضای مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان و نامه سازمان لیگ به شرکت ملی نفت، چالش جدیدی برای این باشگاه محسوب می‌‌شود.

ثبت قرارداد محمود فکری و دیگر اعضای کادرفنی جدید و همچنین بازیکنانی که برای تقویت تیم جذب می‌شوند منوط به تعیین تکلیف مدیران جدید و همچنین بحث مالکیت باشگاه و ثبت شرکت‌هاست اما سازمان لیگ در حال حاضر امضای مدیران فعلی را قبول ندارد. البته طبق گفته‌های فریبرز محمودزاده با صدور یک معرفی نامه از سوی مسئولان نفتی یا ورزشی استان، این مشکل برطرف خواهد شد.

به همین خاطر مسئولان مربوطه در باشگاه نفت مسجد سلیمان، در حال پیگیری امور و انجام اقدامات لازم هستند که هرچه سریع‌تر موانع قانونی در این زمینه برطرف شود و آن‌ها بتوانند پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرارداد اعضای جدید را در سازمان لیگ ثبت کنند. در همین راستا تغییرات جدید هیات مدیره به همراه مدارک و مشخصات اعضا، به مسئولان نفتی اعلام شده و این پرونده در حال طی کردن مراحل اداری مربوطه است.

مسئولان شرکت ملی نفت نیز به مدیران باشگاه قول مساعدت و همکاری داده‌اند تا این مشکل هرچه زودتر حل شود و آن‌ها بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خودشان و اداره امور ادامه بدهند. مسئولان شرکت ملی نفت پس از انجام مراحل اداری لازم، برای معرفی مدیران جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان به صورت مستقیم با سازمان لیگ مکاتبه خواهند کرد و مدیران باشگاه نفتی امیدوارند که این مشکل تا هفته آینده برطرف شود.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حال حاضر اردویی را در تهران برپا کرده و شاگردان محمود فکری برنامه‌های آماده سازی را پشت سر می‌گذارند. قرار است تیم جنوبی چند بازی دوستانه را پشت سر بگذارد اما زمان این بازی‌ها و حریفان هنوز مشخص نشده و مسئولان تیم در حال رایزنی با تیم‌های مورد نظر هستند.

کرار جاسم هافبک عراقی نفت مسجدسلیمان که چندی پیش شایعه جدایی و غیبتش در جمع شاگردان فکری مطرح شده بود، در اردوی تهران حضور دارد و همراه سایر بازیکنان به تمرین مشغول است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها