واکنش مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال به جنجال در لیگ یک

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال گفت: سازمان لیگ نمی‌تواند در مورد اتفاقات بازی مس کرمان و 90 ارومیه اظهارنظر کند و این کار برعهده کمیته انضباطی است.

واکنش مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال به جنجال در لیگ یک

فریبرز محمودزاده  درخصوص اتفاقات بازی روز گذشته دو تیم 90 ارومیه و مس کرمان اظهار داشت: یکسری مشکلات در پایان بازی رخ داد و نیمکت‌های دوی تیم و بازیکنان با هم درگیر شدند؛ تخلفاتی از سوی هر دو  نیمکت رخ داده؛‌ ما مستندات و مدارک کامل را جمع‌آوری می‌کنیم و آنها را در اختیار کمیته انضباطی می‌گذاریم. 

محمودزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه کمیته انضباطی اکنون رئیس ندارد آیا ممکن است روند رسیدگی به این پرونده دچار تاخیر می‌شود، گفت: در این مورد چیزی نمی‌دانم و باید از مسئولان حال حاضر کمیته انضباطی سوال کنیم. 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در مورد اینکه تخلفات بازی روز گذشته از جانب چه تیمی بوده است، گفت: سازمان لیگ نمی‌ تواند در این مورد اظهارنظری داشته باشد پیگیر این اتفاقات هستیم و منتظریم که تمام گزارشات را در اختیار ما قرار بدهند باید گزارش‌های ناظران ،‌تیم داوری و همچنین هر فیلمی که وجود دارد به همراه مستندات دیگر به دست ما برسد و ما هم آنها را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهیم. مستندات جدیدی هم وجود دارد که باید به دست ما برسد؛ کمیته انضباطی ابلاغیه جدیدی دارد که معین می‌کند ظرف 48 ساعت افراد مختلف دفاعیه خود را ارائه بدهند.

وی تاکید کرد: اظهار نظر و صحبت درمورد تخلفات رخ داده برعهده کمیته انضباطی است و ما نمی‌توانیم در این مورد اظهارنظری داشته باشیم. گزارش هر دو بازی جنجال ایجاد شده یعنی بازی در رشت ‌و ارومیه را به کمیته انضباطی می‌دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها