پرداختی پرسپولیسی‌ها به 35 درصد رسید

درویش اکنون موفق شده طبق وعده‌ای که داده بود 15 درصد از مطالبات آنها را پرداخت کند.

پرداختی پرسپولیسی‌ها به 35 درصد رسید

رضا درویش که بعد از حضور در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به دنبال حل مشکلات آنها بوده است، اکنون موفق شده طبق وعده‌ای که داده بود 15 درصد از مطالبات آنها را پرداخت کند تا جمع دریافتی سرخ‌پوشان تا پایان نیم فصل به 35 درصد برسد.

بعد از اینکه در پایان هفته گذشته، باشگاه پرسپولیس هشت درصد به حساب بازیکنان واریز کرده بود، امروز نیز هفت درصد دیگر از مطالبات به حساب آنها واریز شده که تا فردا قابل برداشت خواهد بود. با این حال نکته ویژه اینجاست که یحیی گل محمدی بعد از استعفای خود خواستار پرداختی 50 درصدی تا پایان نیم فصل به حساب بازیکنان شده بود که این باشگاه نتوانسته در شرایط کنونی این شرط را تحقق بخشد و در انتظار تعامل بازیکنان و اعضای کادرفنی در این زمینه است.

باشگاه در خصوص تامین زمین تمرینی نیز اقدامات مثبتی صورت داده و نامه نگاری نهایی برای در اختیار گرفتن زمین تمرینی تهرانسر صورت گرفته و به‌زودی سرخ‌ها قادر خواهند بود تمرینات خود را در آن دنبال کنند.

موضوع نهایی هم بحث مربوط به نقل و انتقالات است که باشگاه به دنبال این است تا اقدامات لازم برای جذب مهره‌های مدنظر یحیی گل محمدی را صورت دهد. با توجه به اینکه تمامی بازیکنان داخلی مدنظر یحیی گل محمدی با باشگاه‌های خود تحت قرارداد هستند، این مساله شرایط را برای انتقال سخت کرده که البته باید دید مدیران این تیم چه تعاملی با همتایان خود در این زمینه خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها