فرصت کم پرسپولیس برای راضی کردن کالدرون

باشگاه پرسپولیس زمان کمی دارد تا بتواند رضایت گابریل کالدرون آرژانتینی را جلب کند.

فرصت کم پرسپولیس برای راضی کردن کالدرون

در حالی که بازیکنان پرسپولیس حدود ۱۰ - ۱۲ درصد دریافتی داشته اند و کادرفنی این تیم هم پول کمی دریافت کرده است، کالدرون، سرمربی پرسپولیس به مدیران این تیم اولتیماتوم داد تا هرچه زودتر طلب او و کادرفنی اش پرداخت کنند.

سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها پیش از این بیان کرد: ما هنوز منتظر جواب باشگاه هستیم. بعد از چهار روز تطعیلی برگشتیم و متأسفانه هنوز زمین تمرین ما همان مشکلات سابق را دارد. درحال حاضر بیست درصد از قسط اولم را دریافت کرد‌ه‌ام و ماه بعد زمان پرداخت قسط دوم است. من با شرایط باشگاه راه آمده‌ام و همان‌طور که شما می‌دانید ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

کالدرون گفت: وظیفه من این است که با باشگاه راه بیایم و کاری انجام ندهم که از این تاریخ تا ماه دسامبر (۱۱ آذر ماه) به باشگاه صدمه برسد. من جان و زندگی‌ام را در این راه می‌گذارم. تا آن زمان کار خواهم کرد و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

البته پیش از آن مهدی محمد نبی اعلام کرد: به زودی مطالبات کالدرون پرداخت خواهد شد و مشکلی وجود ندارد. مطالبات سال گذشته بازیکنان تسویه و درصدد هستیم تا پول امسال بازیکنان را نیز پرداخت کنیم.

از حالا ۱۸ روز تا پایان ماه نوامبر باقی مانده و با توجه به اینکه روز پایانی ماه نیز تعطیل است، باشگاه پرسپولیس ۱۷ روز فرصت دارد تا مطالبات سرمربی را پرداخت کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، شاید او قراردادش را فسخ کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها