پزشک سپاهان: بیماری در تیم ما مثل استقلال نیست

افرادی که احتمالا تست‌شان مثبت شود، به قرنطینه می‌روند و پس از پشت سر گذاشتن دوره بیماری و درمانی، به مجموعه اضافه می‌شوند.

 پزشک سپاهان: بیماری در تیم ما مثل استقلال نیست

لغو اردوی زمستانی تیم فوتبال سپاهان به دلیل بیماری چند بازیکن این نگرانی را به وجود آورد که ممکن است، تیم اصفهانی نیز مانند استقلال با یک بحران مواجه شود و ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کرونا، چالشی سخت را برای این تیم به وجود بیاورد.

عباسعلی ربیعی در این خصوصگفت: در این شرایط که شیوع امیکرون در کشور شدت گرفته، در هر مجموعه ای ممکن است یکی دو مبتلا داشته باشیم. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. افرادی که احتمالا تست‌شان مثبت شود، به قرنطینه می‌روند و پس از پشت سر گذاشتن دوره بیماری و درمانی، به مجموعه اضافه می‌شوند.

پزشک سپاهان در خصوص اینکه این نگرانی وجود دارد شرایطی مانند تیم استقلال در جمع زردپوشان حاکم شود، عنوان کرد: تعداد افراد مبتلا به آن صورت نیست که بگوییم اتفاقی مانند تیم استقلال افتاده است. یک دو نفر مبتلا بودند که قرنطینه شدند. اعداد و ارقامی در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود تنها گمانه زنی افراد است. اگر کسی بیمار و دارای علائم باشد تست می‌گیریم، در صورت مثبت بودن نتیجه، او را از جمع اعضای تیم کنار می گذاریم و باید قرنطینه شود.

وی در مورد لغو اردوی بندرعباس اظهار داشت: نه به خاطر اینکه تعدادی مبتلا شدند، به خاطر اینکه شرایط کشور به گونه‌ای است که سفر کردن ریسک بالایی به خاطر حضور در فرودگاه، پرواز، هتل و... دارد عاقلانه این بود که تیم در کمپ خودمان تمرین کند. 

ربیعی در خصوص آخرین وضعیت یاسین سلمانی عنوان کرد: یاسین فعلا در حال پشت سرگذاشتن تمرینات انفرادی است و ان‌شاالله یکی دو روز دیگر به تمرینات تیم اضافه خواهد و پا به توپ شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها