نورافکن: طارمی را در لیگ انگلیس یا اسپانیا می‌بینم

می‌توانم طارمی را در اسپانیا یا انگلیس تصور کنم که سطح آن بالاتر از پرتغال است.

نورافکن: طارمی را در لیگ انگلیس یا اسپانیا می‌بینم

امید نورافکن مدافع چپ ایران در پیروزی مقابل عراق بود .مسابقه‌ای که  تیم سفیدپوش را به جام جهانی قطر رساند. بازیکن سپاهان، تیمی که میگل تکسیرا پرتغالی را به‌عنوان دستیار در اختیار دارد، از بازگشت بی نقص طارمی و شاهکارش مقابل عراق گفت.
نورافکن مهدی طارمی را یک بازیکن فوق‌العاده و بی حدومرز می‌داند که حتی داستان‌هایی که او برای سفر به تهران پشت سر گذاشت، با شب‌های بی خوابی و ورود به ایران در سحرگاه هیچ تاثیری روی عملکردش نگذاشت.

مدافع چپ تیم ملی درباره عملکرد مهدی گفت: او عملکرد بسیار خوبی داشت؛ داشتن طارمی و هم‌چنین آزمون بهترین گلزن لیگ روسیه یک مزیت بزرگ برای تیم ملی ایران است، چون آنها گلزنان ما هستند و می‌توانند برای حریفان بسیار خطرناک باشند. برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و خوشحالم از این‌که آنها با ما هستند.

نورافکن درباره شرایط مهدی طارمی در پورتو و آینده فوتبالی او هم اضافه کرد: طارمی عملکرد خوبی داشته و می‌تواند به یک جهش بزرگ نزدیک شود؛ او در میان سه بازیکن برتر آسیا قرار دارد و در باشگاه پورتو در اروپا نمایش‌های خوبی داشته است. این اتفاق کار آسانی نیست و بسیار سخت بوده اما طارمی توانسته در سال‌های اخیر در باشگاه و تیم ملی ایران نمایش‌های درخشانی را از خود به جای بگذارد.

مدافع چپ تیم ملی ادامه داد: بعد از رسیدن به پورتو فکر می‌کنم او شایسته یک جهش دیگر است؛ می‌توانم طارمی را در اسپانیا یا انگلیس تصور کنم که سطح آن بالاتر از پرتغال است.

امید نورافکن واکنشی هم به مسابقه با تیم ملی عراق داشت و درباره رویارویی با این تیم در راه صعود به جام جهانی گفت: دوئل با عراق صرفا یک مسابقه فوتبالی نیست، یک مبارزه عالی است؛ این مصاف یک بازی عالی و کلاسیک در سطح آسیاست. آنها واقعاً می‌خواستند ما را شکست دهند، اما فراموش کردند که ما یک تیم هستیم و در زمین خیلی بهتر و شایسته پیروزی بودیم.

نورافکن در بخش پایانی صحبت‌هایش با نشریه پرتغالی گفت: ما متعهد به پیروزی در تمامی بازی‌ها و انجام آماده‌سازی به بهترین شکل برای جام جهانی هستیم و با بازی‌های تدارکاتی مناسب به دنبال آن هستیم در مقابل تیم‌های بزرگ، سطح فنی خود را بالاتر ببریم چرا که ما به برای کسب نتایج خوب به جام جهانی قطر می‌رویم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها